LOST SHEEP FOUND ITSELF

I always thought that I have to be perfect. Everything I do must look super amazingly, wow! When it's not im not accepting it. I'm staying in the same place all the time thinking and struggling to be PERFECT or just waiting for better times when I will have time, money, energy, better ideas.  I realized that this kind of thinking STOPS ME form what I really want to do or be. From BEING HAPPY. Today, I decided that I will post my pictures on this blog even if they are not professional or good quality. So yep,  im going to be focused mainly on my hobbies. I do accept how people can be, haters gonna hate. I know this since high school, heh but I really honestly don't care. I had to think a lot until I saw in how big cage of fear I was, but better now then never.


Zawsze myślałam, że muszę być idealna. Wszystko co robię musi wyglądać super mega świetnie! Gdy takie nie jest, a zdarza się to praktycznie zawsze, nie akceptuje tego. Zostaję w miejscu myśląc i kłopocząc się jak zostać perfekcyjnym człowiekiem lub czekam na lepsze czasy w których będę miała więcej czasu, pieniędzy, energii i lepsze pomysły. W końcu uświadomiłam sobie, że takiego typu myślenie zatrzymuję mnie przed tym co naprawdę chce robić w życiu i przed tym kim chcę być. Przed po prostu byciem szczęśliwym. Dziś postanowiłam, że będę dodawała zdjęcia na mojego bloga nawet jeśli nie są profesjonalnie wykonane albo nie są dobrej jakości. Tak więc, zamierzam być bardziej skupiona na moich zainteresowaniach. Akceptuję to jacy potrafią być ludzie, "haters gonna hate". Wiem to od liceum, heh, ale szczerzę nie dbam o to. Myślałam nad tym bardzo długo zanim uświadomiłam sobie w jak wielkiej klatce strachu byłam, ale lepiej teraz niż nigdy.










 








1 comment:

Thanks xoxo