CHEAP MONDAY!

I know that this pictures you could see a couple weeks ago on my instagram but I decided that I write little bit about my sunglasses. They are from Cheap Monday. This brand is just crazy awesome and unique. They have this creepy rocky style and I'm little bit into that taste of aesthetic. So yep, they have another fan, definitely ! Those big cuties are not heavy so you can wear them all the time with comfort for your eyes and nose. ( I've got tiny nose so I need to be careful.) That kind of shape will suit people who have long or geometrical face. This design stole my heart. Piece of art in my opinion.

Wiem, że te zdjecia mogliscie zobaczyc juz wczesniej na moim instagramie ale zdecydowalam ze mimo wszystko napisze malutki post o moich nowych okularach. Są one od Cheap Monday. Ta marka jest poprostu szalenie świetna i unikatowa. Mają ten nieco przerażający rockowy styl, a ja jestem troszkę fanką takiej estetyki. Tak więc, mogę przyznać, że mają kolejnego fana! Te przeogromne słodziaki nie są ciężkie więc możesz nosić je nonstop z komfortem dla twoich oczu i nosa. (Ja mam malutki nos więc muszę uważać) Taki kształt okularów będzie pasował ludziom którzy mają podłużną lub geometryczną twarz. Ten design skradł mi serce. Kawałek dobrej sztuki moim zdaniem.





















Comments

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts