HANDMADE SMALL PURSE

I'm starting to think that I really enjoy recycle crafting. Some time ago, I did very small purse using a body scrub cosmetic box. Hot glue and many of black and white beads is what we need. This purse have also a strap which I made by using a golden chain found in my drawer. For now, it is the most tiny bag I have ever had but I really love it. So this is it, on this post I will show you how I've managed to create it. Enjoy!

Zaczynam naprawdę lubić tworzyć "coś z niczego". Jakiś czas temu zrobiłam bardzo malutką torebkę używając pudełka po kosmetyku do ciała, gorącego kleju i czarnych i białych koralików. Posiada ona również pasek, który zrobiłam używając złotego łańcuszka. Jest to najmniejsza torebka jaką miałam w swojej szafie, ale jestem nią naprawdę zachwycona! Zapraszam do obejrzenia jak udało mi się to zrobić... 

.



The first step I did was cleaning up the box from the rest of cosmetic which was inside and I've also managed to remove the sticker using hot water. When the box was finally clean I could happily go to the second stage. I've glued some beads around the box using a hot glue. It was such a fun !

Na początku umyłam porządnie pudełko z resztek kosmetyku ktory znajdowal sie tu wczesniej. Rowniez udalo mi sie usunac naklejke uzywajac goracej wody. Gdy było już czyste i w pelni gotowe przysttapilam do nastepnego etapu. Zaczęłam przyklejać do niego koraliki używając gorącego kleju. Bawiłam się przy tym świetnie !



When I finished with sticking bids to the box the last touch was golden chain and "ta da!" The smallest handmade purse totally recycled is ready to wear!

Kiedy skończyłam kleić pudełko juz z każdej srony dodałam złoty łańcuszek i "ta da!"  Najmniejsza ręcznie robiona torebka, którą kiedykolwiek robiłam jest gotowa do noszenia!


If you want to see more pictures and the whole look please go here!





Comments

Popular Posts