PANNA RETRO, SKIRT NO.1

As I mentioned in a previous post I've managed to create two different versions of a skirt to this look. Today I want to present you one of them, which is a bit more ... nonchalant in my opinion :) I know that blouse may be a bit postponed in todays post and its gonna be hard to see how it fully looks like on those photos but don't you worry guys. In next post you will be able to se this piece from whatever side you will want to. While we were taking pictures I really wanted to show you guys how it looks like in motion! It was hard to take a photo with not moved shirt though and maybe thats why I don't have any good pictures of it. Anyway I hope you gonna like it, let me know what of you think about it. Cant wait to hear from you guys! 

Jak już wspominałam w poprzednim poście zrobiłam dwie wersje dolnej części tego szalonego "eksperymentu". Dziś pokaże wam pierwszą, która jest nieco bardziej...nonszalancka :) Wiem, że góra w tym poście jest trochę pominięta i nie widać jej aż tak dokładnie, ale dam jej szansę pokazania się w następnym poście z innym dołem. Podczas robienia zdjęć zależało mi na tym żeby spódnica była ukazana w ruchu.Tak więc góra również oddawała się wietrznej pogodzie i nie uchwyciliśmy zbytnio dobrego momentu na bluzkę...Pomijając to mam nadzieję, że mój eksperyment wam się spodoba! Nie moge sie doczekac waszych opini! 









Pics: Łukasz Kosakowski & Magador.blogspot.comSHOES-DEEZEE| SUNGLASSES-RAYBAN | BRA-H&M





YOU MAY ALSO LIKE A GREEN DRESS POST
ZOBACZ TAKŻE POST Z ZIELONĄ SUKIENKĄ


Comments

  1. Myślę, że czarne body wyglądałoby o niebo lepiej do tej bluzki i spódnicy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest tylko jedna z wielu możliwości. Planuję wkrótce pokazać różne kombinacje dla tego stroju także zapraszam ponownie niedługo :)

      Delete
  2. Niesamowicie inspirujące i efekt super, bardzo mi się podoba!(CELOFAN, muszę zapamiętać hah!)
    @crisistinka pozdrawia! :D <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts