GREEN DRESS

Dziś przedstawiam Wam wreszcie moją zieloną sukienkę. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się, w jaki sposób powstawała, zapraszam do dwóch poprzednich postów. Projektowanie i tworzenie. Jak Wam się podoba? Byłoby mi bardzo miło, gdybyście obejrzeli moją pracę i pozostawili po sobie komentarz.  Dzięki!

Today I finally present to you my green dress. If you want to know how I was making it, check out my two previous posts: designing and making. How do you like it? I would be very happy if you leave a comment. Thanks!







DRESS- LOOKMYBOOK 











11 comments:

  1. bardzo sympatyczny blog :) fajnie, ze jest coraz wiecej blogujacych dziewczyn z bialegostoku :)

    ReplyDelete
  2. Moje kolory ♡ hah

    Sukienka piękna, a i zdjęcia super !
    oby tak dalej :D
    Asia.A :)

    ReplyDelete
  3. super wycięcie z tyłu :))

    ReplyDelete
  4. śliczna sukienka <3

    ReplyDelete
  5. inspirująca;)) zielonego nie lubię, ale ten odcień przypadł mi do gustu;))) Paula

    ReplyDelete
  6. I love the colour of this dress. So pretty

    Sunset Desires

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna,aczkolwiek mam niedosyt jeśli chodzi o przód,na zdjęciach przyslaniaja włosy sukienkę,więc nie widać dokładnie,jakie jest rozwiązanie pod szyją:/ ogólnie,gdybym mogła,to bym kupiła za obledny kolor,bo lubię,i za krój ,plecy skradly mi serce;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiał straszny wiatr i nie zwróciłam uwagi na to, że włosy przysłaniają nieco sukienkę ;/ Następnym razem mam nadzieje, że pokazane zostanie wszystko jak najlepiej. Cieszę się, że sukienka się podoba :)

      Delete

Thanks xoxo