PROJECTING SPRING DRESS

Dzisiejsze popołudnie spędziłam przy projektowaniu sukienki. Zależało mi głównie na tym, by sukienka była jak najprostsza o dość zwyczajnym kroju i jednolitym kolorze. Także nie będzie ona przekombinowana. Wybrałam zieleń, sama nie wiem dlaczego. Chyba w głębi duszy bardzo tęsknie za wiosną i powoli zaczyna przeszkadzać mi szarość za oknem. Codziennie też wstrzykuję sobie dawkę inspirujących zdjęć z "Tumblra" czy "Pinteresta." To też pewnie miało jakiś wpływ na mój ostateczny wybór. Urozmaicam zimę i zamiast smutku nałożę sukienkę utkaną nadzieją! A nuż....może ktoś się uśmiechnie na jej widok. :)

I spent the afternoon designing a dress. I wanted it to be as simple as possible with regular cut and only one colour. I chose green. I do not know why actually. I think that deep down I really miss spring and the gray landscape outside slowly starts to bother me. Watching photos from Printerest or Tumblr everyday inspires me too. It probably had some influence on my final choice. I want to vary winter and instead of sadness I'm gonna wear the dress made by hope ! And maybe...it will make someone smile at the sight of me wearing it. :)





Inspiracje:
Inspirations:

















 fot: Tumblr




Look My Book na---->  facebooku

Look My Book na---->  Tumblr'ze !




Zapraszam





4 comments:

  1. Ciekawa suknia i cudowne inspiracje :) Choć nie przepadam za zielenią, ten głęboki nasycony i "velvetowy" kolor wydaje się przekonywujący <3
    dolcinella.blospot.com

    ReplyDelete
  2. Nie mogę się doczekać jak sukienka będzie już gotowa:)

    ReplyDelete

Thanks xoxo