BYE BYE SUMMER

Hej, dzisiejszy post utrzymany jest jeszcze w duchu odchodzącego już od nas lata. Smutno mi patrzeć jak liście powoli zaczynają opadać z drzew, a wiatr już nie jest tak przyjemny jak miesiąc temu. Zdążyłam się już nawet tradycyjnie, na początku września przeziębić. Jednak pogodziłam się z tym faktem i nawet już się nie złoszczę. Jest jak jest.

Koszulkę przed moją małą ingerencją w jej wygląd możecie zobaczyć w starym poście tutaj. T-shirt został pocięty przeze mnie na przedzie bluzki, po bokach jak i na dekolcie nadając jej świeżego i charakternego wyglądu. Jak najbardziej do mnie pasuje i czuję się w niej bardzo dobrze. Wyrażając siebie, tworzymy własny styl, a "Bez stylu nie byłoby mody". Jak to powiedział niedawno Gainni Fontana na wykładzie Fashionable East...







Pics: Kuba Szóstko
SUNGLASSES- NO NAME | T-SHIRT-SECOND HAND\HANDMADE | SKIRT- TALLY WEIJL| BAG- CROPP TOWN


Comments

  1. Fantastyczna koszulka, pasuje do Ciebie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts