MY LOOK ON FASHIONABLE EAST DAY TWO

Dziś chcę wam zaprezentować jak wyglądałam na drugim dniu Fashionable East Fashion Week w Białymstoku. Chciałam by było mi wygodnie, a zarazem bym wyglądała trochę elegancko. Założyłam więc białą, koronkową sukienkę, którą kupiłam niedawno i zakochałam się w niej od "pierwszego nałożenia ",  a do tego czarne al'a " blogerskie birkenstocki ". Hejtowane odkąd zaczęły być modne. Ludzie pokochali jak i znienawidzili to obuwie. W takim razie czy nie może istnieć coś piękniejszego ? Skoro wywołują one tak skrajne emocje? Mi się osobiście spodobały i dodaje się do tych "blogerek", które w swojej szafie mają klapki po dziadku. Sza ba BITHES ! Co prawda nie wydłużają mi nogi. Nie jestem zbyt wysoka, ale są naprawdę bardzo wygodne, ładne i przede wszystkim czuję się w nich dobrze. Różaną opaskę, jeśli obserwujecie bloga to już widzieliście. Handmade. Nic prostszego ! Trzy sztuczne kwiaty i kawałek gumki, a efekt całkiem fajny.  Do tego te śliczne okulary o kocim kształcie. Uwielbiam ten typ okularów. Pasują do mojej podłużnej i nieco pulchnej twarzy. Tego dnia na nosiciela moich ważnych rzeczy typu telefon czy portfel wytypowałam podłużną o metalicznym kolorze kopertówkę...

PICS: <<JAKUB SZÓSTKO>>

BAND WITH FLOWERS- HANDMADE | DRESS- H&M | BIRKENSTOCK SHOES- H&M | PURSE- CROPP | SUNGLASSES-  CROPP


4 comments:

  1. sukienka jest piękna! :) Wygladałaś w niej świetnie :)

    ReplyDelete
  2. należę do zwolenniczek birkenstocków :) uroczy zestaw :)

    ReplyDelete
  3. wow!
    świetny zestaw!
    piękna sukienka a birkenstocki idealne!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete

Thanks xoxo