Where are you?

Przemierzając ulice Białegostoku wiem, że to miasto jest naprawdę bardzo urokliwe. Mimo, że w przyszłości planuję się stąd ulotnić, zawsze jak tylko będę mogła wrócę do swoich rodzinnych stron. Jestem bardzo przywiązana do tych malutkich uliczek, do uśmiechniętego ratusza, którego mijam prawie codziennie, do pana grającego na akordeonie takie piosenki jak "Bielyje rozy" na rynku, do "czerwonego kościoła", do teatru lalek, dramatycznego, do plant, do praczek...do całego miasta! No, może tylko ten dworzec PKS nie taki jakbyśmy wszyscy chcieli, no ale nie ma rzeczy idealnych. :) Przejdźmy jednak do tematyki tego bloga, a więc do ubioru...

Zwiewna, ręcznie robiona koszulka z fragmentem tekstu piosenki z mojego ulubionego zespołu i luźne spodnie z wysokim stanem świetnie sprawdziły się podczas gorącego i dusznego dnia zapowiadającego burzę. Czapkę kupiłam niedawno w "Tally Weijl". Urzekła mnie tymi małymi stokrotkami! Ostatnio w sklepach dostrzec można taki nurt w modzie powtarzających się printów, ustawionych ciasno obok siebie i wiecie co? Podoba mi się to. Tym razem wskoczyłam w swoje jak na razie ulubione szpilki i znane wam już bardzo dobrze okulary, które wciąż najbardziej do mnie pasują ze wszystkich, które mam...









PICS: JAKUB SZÓSTKO

SNAPBACK- TALLY WEIJL | SUNGLASSES- RESERVED | T-SHIRT- HANDMADE | PANTS- SH | HIGH HEELS- BOOTSQUARE| BAG- SiNSAY

Tekst, który znajduję się na bluzce pochodzi z tej piosenki :



Miłego słuchania !


PATISSE

7 comments:

  1. She's lost control...again ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się pomysł bluzki z tekstem piosenki. Przynajmniej coś mówi o Tobie i ma przesłanie, nie tak jak bluzki z idiotycznymi tekstami, które można kupić w galerii czy na rynku... A poza tym to lubię tą piosenkę! ;)

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie byłem w Białymstoku, ale na pewno tam się wybiorę :) Wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie byłem w Białymstoku, ale na pewno tam się wybiorę! Wyglądasz rewelacyjnie!!

    ReplyDelete

Thanks xoxo