Visiting my sister. Summer & village

Witajcie ponownie na moim w pół umarłym blogu. Nie nie poddałam się. Po prostu zdarzyły się mimo wszystko rzeczy ważniejsze niż świat wirtualny. Bloguję w tedy kiedy mam czas i ochotę. Niczego wam nie obiecuję, ponieważ zawsze może wydarzyć się coś bardzo ważnego. Mimo wszystko dziękuje za cierpliwość i wszystkie wejścia tutaj podczas mojej nie obecności. Niestety po wakacjach zbliżają się dla mnie jeszcze cięższe czasy niż dotychczas. Tak, mówię o kooooszzmmaaarnej maturze ! Z góry informuję, że mogą być kłopoty z blogowaniem zwłaszcza w okresie wiosennym! Na szczęście jeszcze mam trochę czasu by na luzie zajmować się przyjemnościami :) Ostatnio odwiedziłam moją ukochaną siostrę w jej przepięknym domu i ogrodzie. Rozmawiałyśmy i śmiałyśmy się. Pomagałam jej w pielęgnacji roślin, a potem z uzbieranych owoców robiłyśmy sobie przepyszne i świeże koktajle ! 

Ubiór bardzo mocno natchniony jest ogrodem. Słomiane kapelusze, długie spódnice. Cały zestaw jest bardzo wygodny. Luźna bluzka i spódnica nie przeszkadzały mi w pracach. Było mi w nim lekko. Czułam się swobodnie i dziewczęco. Gdy zjedziecie na sam dół posta w przypisie zauważycie, że niemal cały zestaw złożony jest z ciuchów z second handu. Przede wszystkim kapelusz wyszukany już rok temu (albo dwa) wciąż bardzo dobrze mi służy. Doczytawszy metkę zauważyłam, że jest to kapelusz eco, wytwarzany ręcznie. Uwielbiam gdy ktoś włożył sporą prace w to co noszę na sobie dlatego często i ja poddaję się różnym handmade'owym pracom. Kapelusz wzrósł na wartości trzykrotnie, a kosztował mnie grosze.

Aha...zapomniałabym. Mówiłam wam, że moja siostra robi przepiękne miseczki, świeczniki i czego dusza zapragnie na kole garncarskim?  W dodatku Emilia przerabia meble by nadać im nowej świeżości ! Jej prace i inspiracje możecie zobaczyć tutaj : www.szafairubin.blogspot.com










PICS: JAKUB SZÓSTKO
HAT- SH | T-SHIRT- SH| LONG SKIRT- SH | NECKLACE- HANDMADE | RINGS- HANDMADE| WATCH- PULL&BEAR | LETHER SHOESE- WASAK



DO ZOBACZENIA NIEDŁUGO ! 
SEE YOU SOON !

PATISSE


Comments

  1. ale piękne zdjecia :) Czytam, napatrzeć się nie moge :)

    ja też ostatnio mam coraz mniej wspólnego ze światem wirtualnym.. ;p

    ReplyDelete
  2. Patissku, Słońce Ty moje, uwielbiam kiedy mnie odwiedzasz! :) fajne zdjęcia, piękny portret, inspirująca letnia, kolorowa stylizacja: bordowa spódnica plisowana i koszulka w paski fajnie ze sobą się łączą, nie ma nudy, a kapelusz dodaje całości uroku :)

    ReplyDelete
  3. wspaniale poloczenie paskow z taka spodnica, piekny ma kolor!!!

    ReplyDelete
  4. Jak na ciebie patrzę przypomina mi się film rodzina Adamsów http://www.littleglamdress.pl

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts