CLEARANCE

Hej ! Mam nadzieje, że święta przyniosły wam wiele radości i odpoczynku od codziennych spraw. Ja jak zwykle naładowałam swoje "baterie" i znów chcę mi się żyć ! Razem z moją całkiem sporą rodzinką przesiadywaliśmy wspólnie oglądając filmy i grając w przeróżne gry. Wieczorami w końcu miałam czas by poczytać kilka książek. Zdążyłam również przejrzeć najnowszą w mojej skromnej kolekcji, którą dostałam w prezencie. Jej tytuł to "100 LAT MODY ". O książce słów kilka już w kolejnych postach, a my wróćmy do głównego tematu. Mimo, że mamy już całkiem zaawansowaną wiosnę za oknem, postanowiłam wstawić post o nieco chłodnych barwach. Lekkie rozmycia powodują, że tworzy się jakiś magiczny klimat. Niepewność, ulotność chwili. Cała stylizacja jest ogólnie całkiem stonowana. By nadać tej stylizacji odrobinę charakteru znów pokusiłam się o intensywne kwiaty we włosach i czerwone usta. Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ukochanych butów  klocków! W oczy rzuca się również bardzo wdzięczny materiał spódnicy. Prześwitująca mgiełka idealnie skomponowała się z pociętymi przeze mnie jakiś czas temu leginsami...






PICS : MATEUSZ ŁYŻWA

FLOWERS-HANDMADE | T-SHIRT- PULL&BEAR |SKIRT-NO NAME | SHOES-H&M | LEGGINS- HANDMADE

Jeśli się wam się podoba to komentujcie, obserwujcie, lajkujcie fanpage !


FACEBOOK

Zapraszam równiez na instagrama i tumblra.


INSTAGRAM   TUMBLR

xoxo,

PATISSE


9 comments:

  1. No nareszcie zdjęcia w tej pięknej szkole!

    ReplyDelete
  2. spódnica z leginsami zabójcza! pięknie wszystko:)

    ReplyDelete
  3. Patrycja w romantycznej odsłonie. Idealnie :)

    ReplyDelete
  4. super połączenie genialnie! http://ewefiu1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ależ Ty jesteś kreatywna ! :) Jakbyś kiedyś się baaaardzo nudziła, to ja taką ręcznie tkaną torbę bardzo ;) W ogóle taka umiejętność u tak młodej osóbki, szacunek.
    Kupiłam sobie te buty, bo miłość i w ogóle, ale za cholerę nie chciały ze mną współpracować i nie dałam rady w nich chodzić, ale nadal ładne, to fakt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuje bardzo :) To taką torbę to prędzej latem raczej, bo na razie tkam taką większą tkaninkę w szkole na zaliczenie i niestety nie mam za dużo czasu !
      Co do butów to dla mnie są na prawdę bardzo wygodne tylko trochę nie wytrzymałe na czubkach. :)

      Pozdrawiam

      Delete
  6. wow te leggi pod spodem na prawde robia wrazenie 1!

    ReplyDelete
  7. śliczne i bardzo klimatyczne zdjęcia:)

    ReplyDelete

Thanks xoxo