SEZONOWY PRZEGLĄD


Jestem wielką fanką butów. Dużo razy już pisałam, że ciągle się patrzę ludziom na stopy jak jadę autobusem, czy idę ulicą. Co sezon zawsze robię mały przegląd  wśród światowych i bardzo znanych marek takich jak :

BALENCIAGA


Nic wśród ich propozycji na 2013/2014 nie przykuło tak mojej uwagi jak ten model. Biały pasek idealnie ożywia i dodaje im charakteru w dosyć wyrafinowany sposób. Jak dla mnie perfekcja w każdym calu. Często wybieram takiego typu buty. Są mega wygodne, a na tym najbardziej mi zależy. Ważny jest również design. Stawiam na oryginalny krój ! www.balenciaga.com

ALEXANDER MCQUEEN
Cieszę się, że McQueen  nastawił się na dużą platformę. Takie buty są niezwykle wygodne. Jestem ich zwolenniczką. Chociaż czasem również potrafię niespodziewanie wskoczyć w jakieś szpilki. Z resztą. Jaka kobieta na tej planecie nigdy nie miała na sobie szpilek? Jeśli nie miała to niech żałuje ponieważ jest to esencja naszej kobiecości! Oryginalne zdobienia. Połączenie żywego metalu z drewnem wydają się być tu idealnie dopasowane. Bez nich być może but straciłby swój urok! www.alexandermcqueen.com
DIOR

Och, no i o wilku mowa. Od Dior szpilki najbardziej mi się spodobały. Te kolory i wzory. Oczywiście czub dalej pozostaje w kanonie tegorocznej mody. Mi jak najbardziej to odpowiada zwłaszcza jeśli miałabym nosić takie cudeńka. Krój i wzorki tworzą perfekcyjne połączenie. Przypominają o słońcu, bezludnej wyspie. Dzięki cieniutkiej nóżce i wydłużonym delikatnym czubku mówią, że są również bardzo glamour. Muszę się przyznać, że DIOR jest jednym z moich ulubionych domów mody. www.dior.com


DOLCE&GABBANA



Dolce&Gabanna nie zafascynowała mnie przede wszystkim krojem. Nie są za bardzo fantazyjne. Muszę przyznać, że trochę się zawiodłam wchodząc na ich stronę internetową. Z tego co wam przedstawiam na blogu Błękitne "lordsy" spodobały mi się najbardziej, ale również bez szczególnej rewelacji. www.dolcegabbana.com



STELLA MCCARTNEY

Stella zachwyca mnie swoją prostotą i oszczędnością form. Geometryczne, proste formy, wycięcia w podeszwie...Wszystko pozostaje w cudownej harmonii. Styl ten wydaje się być nieco chłodny i sztywny jednak gdy głębiej się przyjrzymy formom możemy zaobserwować niezwykłe szaleństwo. Jakby skrywały swoją prawdziwą naturę. Te buty zdecydowanie są charakterne. Dzięki temu moim zdaniem są piękne. www.stellamccartney.com

WANG




Metaliczne kolory, cieniutkie paski. Tu również spodobały mi się sztyblety i szpilki. Czarne klasyczne buty. Niby nic w nich nadzwyczajnego jednak wodząc wzrokiem za linią grzbietu coraz niżej dostrzegamy pewien niepokój. Małe załamanie. Lekka nutka szaleństwa. Jakby zaznaczał :" Halo ! Nie jestem zwykłym butem. Jestem butem Alexandra Wanga !" Ta marka również stawia na prostotę. Jednak kroje zachwycają swoją zawadiackością i niekonwencjonalnością. www.alexanderwang.com


Comments

Popular Posts