SEA I LOVE YOU.

hej, dziś wstawiam posta z tygodniowego pobytu nad naszym cudownym Morzem Bałtyckim. Warunki pogodowe były całkiem dobre, ale wiadomo jak to jest. Wiał zimny wiatr z nad morza. Razem z moją fotografką musiałyśmy szybko zrobić zdjęcia i uciekać do kawiarni, by nagrzać nasze zmarznięte kości gorącą czekoladą z malinami i marcepanem. Jak widać znów pokusiłam się o moją "samoróbkę". Koronkową spódniczkę. Biel idealnie skomponowała się z pikowaną marynarką o kroju typowej ramoneski. Oprócz fajnego skrojenia posiada coś jeszcze. Przecudowne kolory i wzroki. Jednak bohaterem tego posta zdecydowanie są okulary ! Możecie mi wierzyć lub nie, ale nigdy w życiu nie nosiłam na sobie wygodniejszych ! W ogóle nie czuć ich na twarzy. Nie wbijają się w nos. Leciutkie jak piórko. Idealny design. Majstersztyk.  ! 










PICS: MONIDŁA 

SUNGLASSES-SLAVNOWOSAD  | MARINE- ZARA | T-SHIRT-PULL&BEAR | NECKLACE- PULL&BEAR | SKIRT-HANDMADE | SHOES-ALLEGRO



SEE YOU SOON !



Comments

  1. Stylizacja pierwsza klasa, piękne foty, cudne kochane morze... :) Sama mam okulary Slava i też jestem z nich zadowolona, są leciutkie, ale solidne i chronią moje oczy:)

    ReplyDelete
  2. obserwuję twojego bloga od dłuższego czasu i muszę przyznac, ze dopiero teraz widzę pewne postępy, na przyklad to ze zdjecia są o niebo lepsze niz we wcześniejszych postach, ubiór - tez, pamietaj: UBIERAJ SIĘ, NIE PRZEBIERAJ :) ps popracuj nad mimiką

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja, mega okulary, fajne fotki, oglądam i oglądam i napatrzeć się nie mogę!

    ReplyDelete
  4. Elegancko a zarazem nieprzeciętnie- gratuluję wyczucia stylu!

    ReplyDelete
  5. swietna stylizacja . Widze ze o tej porze roku nad morzem jest niesamowicie , nigdy nie byla zima . Zdjecia fajne , maja taki klimat :)

    ReplyDelete
  6. Ta stylizacja mnie użekła. Klimat nadmorski, Islandzki. Kocham to. I te okulary!!!!

    ReplyDelete
  7. Dziewczyno, świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  8. fajny look! świetne okulary;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts