LET'S GET BACK TO THE FUTURE !

Hej,  na dzisiejszy wieczór podrzucam wam kolejny domowy post. ( Tak, zabunkrowałam się i nie ma innej opcji by mnie ktoś przekonał do najzwyklejszego 15 minutowego spaceru ! ) No, za dużo miejsca nie miałam w mieszkaniu, ale jestem zadowolona z efektów. Czasem najprostsze pomysły są najlepsze. "Less is more". Zaczynam się do tego stwierdzenia coraz bardziej przekonywać. Postanowiłam, że tym razem wykorzystam do tego swoje zacne, całkiem duże, łóżko z białą narzutą.
A teraz wygląd zdjęć. Dlaczego większość fotek jest w filtrze b&w ? Proste ! Po pierwsze,   pod względem estetyki, bardziej podobały mi się od kolorowych. Po drugie, wraz z czernią i bielą zyskały na klimacie i jakości, a to grubaski takie jak ja lubią najbardziej ! :3




 


GLASSES- HARLEY DAVIDSON | SHIRT-SH | LACE MARINE-JUNIOR MAX | SHORTS-PULL&BEAR | LONG SOCKS- PULL&BEAR | BRACELET-HANDMADE | HEELS-ALLEGRO.PL 

No i dochodzimy do najważniejszego ! Dlaczego tak się ubrałaś dziewczynko? Jakie czasy przypominają wam te zdjęcia? No i macie odpowiedź. Od zawsze inspirowałam się stylem lat 70-tych Również grunge nie jest mi obcy! O nie ! Uwielbiam wysokie buty dlatego postanowiłam się skusić na te jakże modne podróbki litów Jeffrey'a Campbella. Zastanawiam się czy jest ktoś kto ich jeszcze nie posiada? Nie jestem za masonerią, ale czasem takie występki mi się zdarzają :)  Jak mi się coś spodoba to nie patrzę, "biere" ! No chyba, że jest to modna kurtka z Bershki. <klik>  

HAVE A NICE DAY !



Comments

  1. Mógłbym Cię schrupać !

    ReplyDelete
  2. Blog bardzo interesujący ale moją uwagę przykuły twoje okulary ♥ Są fantastyczne i ciekawie wyglądają w twojej stylizacji. ♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Faktycznie bw wyglądają niebo lepiej;)

    ReplyDelete
  4. omg!
    genialnie!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts