MY LOVELY SKIRT !

Jak większość ludzi żyjących na Antarktydzie nie odważyłam się wyjść na taki mróz. Zwłaszcza że województwo podlaskie nie jest delikatne. - 21 stopni wcale mnie nie przekonuje, a słyszałam dziś, że może dojść do -30 stopni. Postanowiłam więc zostać w domu i zrobić bardzo prostą sesje z pomocą życzliwego krzesła. Pracowało nam się super i wszyscy jesteśmy zadowoleni, ale wróćmy do meritum. Głównym powodem tego zajścia była koronkowa, biała dama. Tak, oto właśnie jest ta tajemnicza spódnica mojego wyrobu z ostatniego posta. Jak wam się podoba?









pics: Kuba Szóstko

SWEATER- NO NAME | SKIRT- PATISSEMOD | HEELS- BOOTSQUARE | RING-GIFT

M
ożna nosić ją na wiele sposobów jednak ja ostatnio upodobałam sobie ciepłe sweterki i rajstopki. Te porwane i te całe, każde! Łączenie delikatności z nutką drapieżności i nonszalancji straasznie mnie kręci!  Jestem jakby pomiędzy dwoma różnymi światami. Od dziecka uwielbiam muzykę rockową. Chodziłam swego czasu w glanach, ale już dawno z tego wyrosłam i zaczęło mi zależeć bardziej na kobiecości i delikatności. Te dwa światy łącząc się sprawiają, że aktualnie czuję się sobą, a oto chyba tu chodzi !

Comments

  1. very sweet lace skirt in white, and I'm totally loving your ripped tights! super awesome!

    Check out my latest post featuring Panther Sweater from Breaking Rocks :)
    AL xx
    RASSP blog

    ReplyDelete
  2. Delikatna spodnica dobrze kontrastuje z porwanymi rajstopami. Pomysł z krzeslem ciekawy (a i samo krzesło fajne) - najważniejsze ze ciepło było :)

    ReplyDelete
  3. wcale się nie dziwię, że nie odważyłaś się wyjść na ten mróz.
    to jakiś koszmar na zewnątrz!

    za to bardzo fajna stylizacja.
    podobają mi się te podarte rajstopy, nadają całej stylizacji charakteru.


    pozdrawiam cieplutko.
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  4. A ja wyszłam na ten mróz i myślałam, że mi wszystko odmarznie ;) heh

    Fajna sesja, butki masz piękne :)
    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tak Cię podziwiam za odwagę i poświęcenie :) Ja na razie bunkruje się w domku pod kocem !

      Dziękuje, również pozdrawiam i zapraszam ponownie !

      Delete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts