MOJA WYMARZONA PRACOWNIA DO SZYCIA

Witajcie! Ostatnio zaczęłam przeglądać dużo stron internetowych z pięknymi wnętrzami, które mnie bardzo inspirują. W końcu musiałam się natknąć na pięknie urządzone pracownie do szycia! Raz, dwa i moim kolejnym marzeniem życiowym stało się jedno z takich niesamowitych pomieszczeń! Już widzę je w moim przyszłym domu. Mój mężczyzna będzie miał ze mną naprawdę ciężko ponieważ chcę mieć pracownie do szycia, malarską i garderobę ! Chociaż z kolei on pragnąłby studia fotograficznego, ciemni i pewnie nie pogardziłby również własną "wielką szafą" w postaci pokoju... Pod tym względem chyba się dopasowaliśmy.
W takiej pracowni tworzyłoby mi się przyjemnie i jestem pewna, że ciężko było by mnie z niej wyciągnąć. Uwielbiam biel, która łączy się z ostrymi nasyconymi kolorami i lakierowanym bądź "surowym" drewnem. Otaczanie się ładnymi "pierdółkami" jest bardzo ważne. Wie coś o tym moja ukochana siostra, która lubi przerabiać meble i urządzać swój dom na skraju lasu. (KLIK)

Lubię mieć u siebie porządek. Owszem zdarzają mi się te gorsze dni i mój pokój w domu jak i w internacie jest (łagodnie to nazwę) nieuporządkowany. Niektórzy z was pewnie też tak mają ;). To ludzkie. No, ale może gdybym miała taką pracownie panowałby tam wieczny ład. Na razie mam taki mały kącik w domu, ale jak sami pewnie zauważyliście to nie jest jeszcze to czego pragnę. Spójrzcie tylko jakie to wszystko jest piękne ! Nie mogę oderwać oczu od nietypowych rozwiązań  i organizacji. Za to uwielbiam internet. Tyle w nim  inspiracji !
















pics : printerest.com, google grafika,

6 comments:

  1. Wymarzone miejsce do pracy. Życzę Ci, aby Twoje marzenie się spełniło i żebyśmy wszyscy mogli oglądać efekty na blogu ;) pzdr

    ReplyDelete
  2. Piękne pracownie, cudownie inspirujące :)

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękne te wnętrza, inspirujące, zwłaszcza jak się żyje w kawalerce ;) Kiedyś będę miała takie :D

    ReplyDelete
  5. wspaniale !
    pięknie !
    klimatycznie !

    :)))

    2 i 3 zdjęcie <3

    ReplyDelete

Thanks xoxo