FATHER

"Father" jest to nazwa filmu krótkometrażowego dokumentalnego w którym miałam zaszczyt występować i przygotowywać kostiumy ! Film został stworzony przez moją najstarszą siostrę Edytę Rembałą, która postanowiła nakręcić dokument o naszym tacie.



FATHER
 Codziennie przebywa w swojej małej przytulnej pracowni. Tato tworzy kafle piecowe. Do wyboru do koloru (żółte, zielone, białe, beżowe itd.) <klik> Pracuje ciężko od świtu do nocy, a po za tym ma dużą rodzinę. Pięć córek to wyzwanie.






PICS : KUBA SZÓSTKO, EDYTA REMBAŁA, ŁUKASZ KOSAKOWSKI

Moim zadaniem było przygotować większość strojów do sceny pod tytułem "niedziela". Główny bohater  ma na sobie jedną z moich much, które od dawna szyję.

Po więcej info zapraszam na oficjalny fanpage filmu tutaj






6 comments:

  1. To był fajny czas :) ja robiłam scenografię :)

    ReplyDelete
  2. troche jak wiek niewinnosci:) pieknie! niesamowity klimat zdjec!

    ReplyDelete
  3. Świetny blog! ;)
    Bardzo mi się tu podoba, ciekawe posty i fajnie piszesz :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wow, 5 córek, niezłe wyzwanie, ale jak na Was patrzę to zapewne i 5 powodów do domy :) Ślicznie wystylizowałaś wszystkich. I w ogóle z tych zdjęć bije takie ciepło. Wspaniały klimat

    ReplyDelete
  5. Byłem na premierze,dokument który pokazuję obraz prawdziwej wielo dzietnej rodziny. Zabrakło mi jedynie scen w domu ewentualnie przy czynnościach codziennych.Godne polecenia,bardzo mi się podobało.
    Będzie możliwość kupienia na DVD?

    ReplyDelete
  6. Cieszę się że się podobało :) Oczywiście będzie do kupienia na DVD, jednak nie jestem w stanie określić kiedy. Trzeba śledzić fanpage na facebooku lub kontaktować się z twórcą. Na pewno chętnie odpowie na wszystkie pytania! :)

    ReplyDelete

Thanks xoxo