MURDER-REDRUM

Może i za późno na taką tematykę. W końcu "Hallowen" było trzy tygodnie temu! Tak wiem jestem taka szyyybka ! Jednak od zawsze tkwił we mnie pomysł na tę sesję i chciałam ją bardzo zrealizować. Na trawie z ostrym światłem LED. To nie było spontaniczne. Zdecydowanie!  Ja i mój fotograf jesteśmy jeszcze młodymi marzycielami, którzy niestety nie zarabiają na siebie i nie wszystkie pomysły, które mamy w głowie możemy zrealizować! Damn you młodość! To jest ograniczające i utrudnia trochę życie. Z drugiej strony gdy w życiu nie jest tak łatwo rozwija się kreatywność ! I tak źle i tak nie dobrze!  Jednak myślę, że mimo cholernie słabych warunków, wyszło nam całkiem nieźle. ;)








 Zdanie " Try to stay" (Staraj się zostać)  na koszulce jest jak gra słów, która dodała zdjęciom grozy. Nie wiem czy wy tez to czujecie, ale ja bardzo! Takie szaleństwo! Dostałam ją od sklepu "Sinsay"(POST) i gdy pierwszy raz ją zobaczyłam pomyślałam: "Boże, gdzie ja ją do cholery włożę! ", ale jednak natrafił się moment i wpasowała się skubana idealnie !

PICS : KUBA SZÓSTKO
T-SHIRT- SINSAY | SKIRT- TROLL | TIGHTS-NONAME | SHOES-CENTRO | BAG- SINSAY | GLOVES-NONAME | MARINE-NONAME

Tworzenie sesji zdjęciowych, ubieranie się, make-up, kreowanie kolejnej nieznanej historii jest ogromną frajdą. Wiem, że nie potrafię pisać. To jest moja pięta achillesowa. Sama się teraz zastanawiam dlaczego się tak dzisiaj rozpisałam !? Wiem, że nie byłabym w stanie napisać ciekawej książki! No po prostu nie! Przy najmniej na tym etapie w którym się aktualnie znajduje, więc staram się pokazywać różne historie modą, fotkami i uczuciami !


Comments

  1. boskie zdjecia :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fajne ! Fajne ! Fajne !

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts