Mystery autumn soul

Mam nadzieje, że nawet jesienią nie rezygnujecie z kolorów, bo ja uwielbiam ostre i żywe barwy. Zresztą wiele razy już o tym wspominałam. Może to dlatego, że w Polsce mamy zbyt długą zimę. Ona jest taka szara i smutna. Mam uraz do barw martwych. Nawet w malarstwie czy w tkaninie, gdy projektuje używam żywych kolorów. Jesień jest taka piękna. Mimo, że jest czasami zimno wybaczam jej wszystko gdy patrzę na jesienne liście. Nie wiem czy też tak macie, ale ja czuję się jak ryba w wodzie zwłaszcza, że od dziecka żółty jest chyba moim ulubionym kolorem. Wiem, że filmy z gatunku: dramat nie są najlepsze na taki czas jednak jeśli lubicie to polecam wam "The Broken Circle Breakdown" do obejrzenia i książ "Dynastie, które stworzyły luksus" Przyjemnie się ją czyta, nie zanudza. Polecam ją zwłaszcza miłośnikom mody.










PICS : Kuba Szóstko
FULLCAP
- C&A | SWEATER- SH | T-SHIRT- HAND MADE | LEGGINS- ALLEGRO | SHOES- CENTRO| BAG- SINSAY |RING- HM
| NECKLACE- GIFT

21 comments:

  1. Jakie foty kozackie! :) Buty bm Ci z chęcią podebrała :) Tyle kolorów i od razu człowiekowi lżej :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To te których tak razem szukałyśmy :) Dzięki

      Delete
  2. czemu stoisz jak kaczka.?

    ReplyDelete
  3. pytanie adekwatne do poziomu frustrata (frustratki), któremu bardzo zależy żeby kogoś ośmieszyć.

    Pozdrawiam
    M.

    ReplyDelete
  4. Ładnie się uśmiechasz, kolejny fajny post! :)

    ReplyDelete
  5. fajna stylizacja, na luzie, ale w dobrym stylu. ;)
    (co do komentarza o kaczce - tak się kończy danie ludziom możliwości pisania z "anonima" ;))

    http://charlotte-and-her-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje !

      No masz rację. Może i powinnam to zablokować, ale bawią mnie czasem takie komentarze :)

      Delete
  6. Lubię takie kolorowe legginsy. niestety sama mam ich mało.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja zaobserwuję twój. Daj znać w komentarzu. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Zestaw stuprocentowo "blogerski", ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Bardzo wyróżniasz się z tłumu w bardzo pozytywnych aspektach. Duże tak.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  8. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    ReplyDelete
  9. Uroczy blog <3 booskie włoski i leginsy ;*
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. na prawdę fajny zestaw! dzieje się bardzo dużo,ale całość pasuje i wygląda bardzo dobrze, pozytywnie! :)

    pozdrawiam
    persona non grata

    ReplyDelete
  11. Ekstra zestaw, właśnie rozmyślałam nad tymi butkami z centro p:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kup ! - Co prawda nie są skórzane, a zapinane paski trochę nie praktyczne to i tak kocham je za ich ciekawy design. Jeśli też lubisz takie buty to jak najbardziej :)

      Delete
  12. świetna stylizacja, bardzo ładnie buty i spodnie:)

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz świetnie, kolorowo na przekór szarej jesienni :)

    ReplyDelete
  14. Cudowny blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks xoxo