Sinsay w galerii "Alfa" Biaystok

Hej! Dziś post poświęcam marce SiNSAY. Niedawno powstał sklep w galerii Alfa i uczestniczyłam w jego otwarciu. Bawiłam się bardzo dobrze. Byłam szczęśliwa, gdy mogłam pomóc dziewczynom w zdobyciu bonów i rabatów wraz z innymi podlaskimi blogerkami, które bardzo milo było znów spotkać lub dopiero poznać. Sklep Sinsay został stworzony z myślą o młodych dziewczynach. Dzięki niskim cenom mogą pozwolić sobie na szalone zakupy i stale pozostać w trendach, ponieważ marka jak najbardziej nadąża za tym, co w danym sezonie jest modne i pożądane! Jeśli lubisz ciuszki i przystępne ceny, to zdecydowanie polecam Ci ten sklep. Asortyment niespecjalnie mnie powalił, ale nie mogę powiedzieć też, ze nic mi się nie podobało. W końcu przecież kupiłam tam torebkę...


pics; Kuba Szóstko
 milego weekendu.
Patisse



8 comments:

  1. Gratuluję 1 miejsca w konkursie ! :))

    ReplyDelete
  2. sklepowi* nie sklepu :/

    ReplyDelete
  3. Fajna relacja! super wyglądałaś :))

    ReplyDelete
  4. A Pati jak zwykle - spontaniczna, dziewczęca i ciągle uśmiechnięta :*

    ReplyDelete
  5. Ja chcę ten sweterek co masz na sobie, cudo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba mam go ze sklepu Cropp Town, ale nie jestem pewna :) Ciesze się bardzo, że ci się podoba !

      Delete
  6. W Łodzi ten sklep jest gdzies mniej wiecej od roku i jeszcze nigdy tam nic nie kupilam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chcę studiować w Łodzi ! :) heheheh tak czasami bywa. Ja też nie do wszystkich zaglądam, ale do Sinsay pewnie jeszcze kiedyś pójdę.

      Delete

Thanks xoxo