I made it. I love it.






PICS: KUBA SZÓSTKO 
HAT- SH & HANDMADE | HEELS- BOOTSQUARE | SUNGLASSES- CARRY
Jeśli byliście tu już trochę wcześniej to wiecie, że byłam w trakcie przeróbki starej i niepotrzebnej sukienki po siostrze. Tak własnie prezentuje się już po drobnych poprawkach na mnie. Jeśli ktoś ominął ostatni post to zapraszam tutaj. Tak, mogłam ją wywalić i mieć z głowy, ale te wzorki są takie piękne, że aż żal było wyrzucać. Gdy zaczynam ciąć jakiś materiał to tak naprawdę nigdy do końca nie mam obmyślonego planu jak to będzie wyglądało. Co prawda rysuje sobie propozycję, wybieram tą najlepszą według mnie i robię. Jednak szycie jest pełne niespodzianek i nie wiesz co się może zmienić i jaką decyzję końcową wybierzesz. To jest na prawdę fascynujące. Pamiętam gdy pierwszy raz uszyłam od A do Z spódnice. To było takie magiczne. Myślę, że to jest w tym całym szyciu najlepsze. To uczucie gdy zrobiłaś coś sama i da się nawet w tym chodzić. Ta satysfakcja. Z reguły jestem bardzo chaotyczna, niedokładna i niecierpliwa, a szycie jak i tkanina uczą mnie pokory, spokoju i cierpliwości. Naprawdę polecam !

Comments

  1. To prawda, szycie uczy pokory. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  2. Jaki świetny motyw stroju! Masz dar przerabiania :)
    dishdogz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że uznanie było prawdziwe :)

      Delete
  3. Dzięki za komentarz ;)
    Świetne zdjęcia i stylizacja!!! <3
    Masy talent!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. piękna zdjęcia! ;)
    I świetny pomysł na przeróbkę ;)

    ReplyDelete
  5. U look great! love the color of this outfit!
    Following u dear!
    Keep in touch<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia:) Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. bardzo ladny kolor szminki :) zestawik bardzo odwazny aczkolwiek bardzo ladnie wygladasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam :*

    ReplyDelete
  8. Piekna przemiana sukienki ! Jaka ty szczuplutka jestes :) bardzo ładnie tu u Ciebie w ogóle cala jestes bardzo ładna :) zapraszamy do nas Patrycja &Daria.

    loli-la-lu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wygląda bardzo oryginalnie! Naprawdę możesz z dumą nosić to, co sama stworzyłaś :D Mój młodszy braciszek wczoraj uczył się przyszywać guzik, bo na technice miał z tego sprawdzian, hah :D
    Bardzo letnia stylizacja, aż szkoda, że już takich nie możemy nosić, bo zimno :( I dobrałaś świetną torebkę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe to musiał być bardzo miły widok :) Ciesze sie bardzo ze sie podoba. No szkoda, juz jest zdecydowanie za zimno ale jesienią i zimą czekaja na mnie zupelnie inne wyzwania. Wiec w sumie sie ciesze. :)

      Delete
  10. Całość utrzymana w świetnym klimacie i bardzo spójna!:)

    ReplyDelete
  11. Świetny projekt! Kapelusz, makijaż, kolczyki obłędne! Wszystko razem pięknie się prezentuje!
    Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  12. super wygladasz na portretach <#

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fabolous style! And great photos :)

    ReplyDelete
  14. w takim razie zapraszam częściej i do szybkiego napisania panno Patisse! :)

    ReplyDelete
  15. w takim razie zapraszam częściej i do szybkiego napisania panno Patisse! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts