PURPLE GARAGE


PICS: KUBA SZÓSTKO | GRAPHIC PROCESSING: PATISSEMOD
T-SHIRT-SH | PANTS-PULL&BEAR |PINK HEELS- H&M | BAG-CROPP TOWN |NECKLACE- CROPPTOWN | RING-FOUND |EARRINGS-CROPPTOWN



Przyznam szczerze, że spodnie na te zdjęcia zostały pożyczone i nie są z mojej garderoby. Jednak gdybym takie spotkała w sklepie na pewno bym je kupiła, bo są w moim guście. Lubię wygodę i ciekawe wzory. Niedługo powrócą obowiązki i nie wiem czy będę w stanie dosyć często wstawiać posty, ale Ci którzy śledzą mnie juz od dawna ( bardzo wam dziękuję) wiedzą, że w ciagu miesiąca wstawiam ok 5-6 postów. Chciałabym więcej, ale wiecie jak to jest. Nie chcę wstawiać byle jakich postów. Bardziej patrzę na ich jakość i jestem coraz bardziej z nich zadowolona. Mam nadzieję że wy też :)

Pozdrawiam was najcieplej jak mogę ! Nie wiem, chyba oszalałam bo dziś mam jakoś dużo miłości w sobie. Może dlatego, że na Podlasiu znów zaświeciło słońce.

Comments

  1. Świetne połączenie! Jestem zafascynowana Twoją stylizacją :D

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja i fantastyczne zdjęcia. bardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
  3. Genialne spodnie a botki mają przezabójczy kolor ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cool photos :)

    myredkiss.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Genialnie!:)) Napatrzeć się nie mogę!:)

    ReplyDelete
  6. Kolorystycznie wyglada to super! Buty sa genialne!

    ReplyDelete
  7. przecudnie wyglądasz!
    kolory całkowicie mnie zauroczyły, bardzo podoba mi się kolor pomadki do Twojej urody :)

    pozdrawiam
    MissKate

    ReplyDelete
  8. Znakomite zdjęcia! Świetnie wyglądasz. Dzięki za odwiedziny :-)

    ReplyDelete
  9. świetny look ! jestem na tak :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, za niedługo NOWOSCI
    buźka :*

    ReplyDelete
  10. Jestem pod wrażeniem,
    Zapraszam na konkurs,
    http://peerfectlly.blogspot.com/2013/08/konkursgiveaway.html :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam purpurę, super wyglądasz w tym kolorze, idealnie Ci pasuje, pozdrawiam!

    http://szpilkipodgiewontem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super stylizacją! W ciekawych kolorach ;)
    Bluzka jest boska i pierścionek ale ja mam manie na nie*.*
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. cudowne kolory, zdjęcia robią niesamowite wrażenie :)

    obserwuję bloga, warto ;)
    http://surferebelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny look i sesja bardzo oryginalna!
    Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  15. Fantastyczne zdjęcia! Wyglądasz świetnie:-)
    Buty i spodnie są zabójcze♥
    Obserwuję bo bardzo mi się u Ciebie podoba♥

    ReplyDelete
  16. Przepięknie wyglądasz, kolor butów i szminki jest po prostu boski! Pozdrawiam Gorąco

    ReplyDelete
  17. podoba mi się to drugie zdjęcie ;) świetnie wyglądasz !

    ReplyDelete
  18. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do siebie - http://xgabbi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ostro! Podoba mi się!

    NOWY POST: http://oligatorka.blogspot.com/2013/08/red-dress-sandals.html

    ReplyDelete
  20. Nice blog ... you are so beautifull :)i follow you

    ReplyDelete
  21. Dzięki za komentarz ;)
    Masz świetny blog! Bardzo podobają mi się twoje stylizacje!!! :)
    Obserwuję i liczę na to samo!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. bardzo ładnie wyglądasz i świetne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  23. zazdroszcze Ci tych bucików kochana

    ReplyDelete
  24. Cudowna stylizacja i piękne zdjęcia ;]
    Pozdrawiam
    simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale świetny pomysł z tą stylizacją i tymi garażami z tyłu. Komponuje się bardzo ciekawie :)
    Super kolczyki!

    ReplyDelete
  26. Jestem tutaj pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu z jakim prowadzisz tego bloga<3

    ReplyDelete
  27. Swietne zdjecia, wpadaja w oczy!
    Swietnie pozujesz, jestes pewna siebie i tryskasz energia :) Pozytywnie!
    Bardzo fajny / modny blog, bardzo milo sie to wszystko oglada i czyta!
    Oczywiscie obserwuje i dziekuje za mily komentarzyk, pozdrawiam, buziaki :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  28. Ojej również dziękuje za miłe słowa. Nie ma za co. Pozdrawiam ! <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts