LIFE IS A GIFT, REMEMBER


PICS: KUBA SZÓSTKO

BAND-HANDMADE | BLAUSE-HANDMADE | SHORTS-PULL&BER| BOOTS-NO NAME |
NECKLACES- GIFT'S | BRACELET- CROPP

Bluzka stworzona przeze mnie. Co prawda nie jest jeszcze wykończona, jednak nie mogłam się powstrzymać by jej nie nałożyć. :) Tak bardzo pasowała mi na zdjęcia o godzinie 5-7 rano przy wschodzie słońca. Mam nadzieje, że mi wybaczycie

Wykorzystałam też ostatnie szaleństwo na opaski (wianki)  i znalazłam jakieś sztuczne kwiaty w domu, kawałek gumki, nitkę, igłę i gotowe !



Comments

  1. jakie fajne zdjęcia ;) fajny masz styl:)

    ReplyDelete
  2. SUPER bluzka !!!

    ReplyDelete
  3. zwiewna nieprzeciętna bluzka, kwiaty we włosach, natura, bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  4. Ale cudowne zdjęcia!:) Wykorzystałabym Cię do jakiś zdjęć:) ściskam

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjne zdjęcia. Piękna sesja i fajne ciuchy:)

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia, piękna sesja, fajna stylizacja:) Ślicznie

    ReplyDelete
  7. mega mega mega zajebiste zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Piekne zdjęcia! Wygladasz swietnie!

    ReplyDelete
  9. cudowna sesja ! ;) buty najlepsze <3
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  10. Piękne, inspirujące zdjęcia! Wyglądasz tak świeżo i lekko:)

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia ;)
    Uwilbiam Woodkid, pozdrawiam Cię cieplutko

    ReplyDelete
  12. ale cholernie klimatyczne piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. Jestem pod wrażeniem! Jak zwykle :) K.

    ReplyDelete
  14. ostatnie zdjęcie jest przecudowne!! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts