Paper madness


Tak wyglądał mój projekt pierwszego dnia. Nie boję się kolorów. Fascynują mnie geometryczne kształty. Postanowiłam to połączyć i wyszło mi coś takiego. Po prawej stronie widzicie moją "kartę inspiracji" w której za nim rozpoczęłam projektowanie stwierdziłam jakich kolorów, krojów i wzorów będę używała. Nie wszystko wykorzystałam.

Byłam przerażona gdy dowiedziałam się, że nie będziemy szyć tylko kleić. Wszystko miało być wykonane z papieru i taśmy klejącej, która nie zawsze miała ochotę współpracować. Często musiałam doklejać jedną rzecz z 15 razy. Jednak mimo niedociągnięć z powodu taśmy jestem dumna ze swojej "sklejki". W przyszłości i tak planuje wykonać ten projekt z materiału. Jednak to było super doświadczenie, a i Kraków mogłam wreszcie zobaczyć !

A tak to wszystko mniej więcej wyglądało. Od początku do końca:





Paper dress & bag by Patissemod
Pics by Kuba Szóstko

Comments

  1. Ekstra! Sukienka zwariowana i kolorowa jak Ty :) pozdrawiam i powodzenia! :)

    ReplyDelete
  2. wow fajne kolory, sukienka super:)

    ReplyDelete
  3. Wow! Powiem Ci, że Twoja sukienka bije pozostałe na głowę. Wyróżnia się i budzi pozytywne emocje. Jednym słowem super!! :)

    ReplyDelete
  4. Wow! To jest genialne, brakuje mi słów do opisania mojego zachwytu nad Twoim projektem i wykonaniem :)

    ReplyDelete
  5. Cudowna ta spódnica! Gratuluję projektu i wykonania! <3

    ReplyDelete
  6. nieźle;) ciekawe doświadczenie ;)

    ReplyDelete
  7. ale super projekt! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  8. to jest świetne!mega kreatywne i widać,że masz rozbujaną wyobraźnię :D

    ReplyDelete
  9. Genialne,super zdjęcia i kreatywne podejście

    ReplyDelete
  10. świetna tylko nie wychodź w niej jak pada deszcz:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts