Let's take a ride !




Już dawno chciałam te spodnie przerobić tak abym mogła je nosić. Gdy kupiłam je w second-handzie były za wielkie, nogawki za szerokie, a ich wysokość była na linii bioder. Ja chciałam by ich początek znajdował się na wysokości pępka. Tak więc, trochę przeróbek i mogę się cieszyć nowymi spodniami !
Więcej zdjęć możecie śledzić u mnie w aplikacji


INSTAGRAM <klik>

uwierzcie, wstawiam tam wszystkie, nawet te najdziwniejsze zdjęcia.

Także na         
FACEBOOKU <klik>
tutaj zawsze zapowiedzi postów,linki, filmy, zdjęcia, ciekawostki itp.







Comments

  1. SUUUPEEER !!!:)

    ReplyDelete
  2. Chcę takie spodnie!

    ReplyDelete
  3. genialne zdjęcia z tym samochodem ;) bardzo klimatyczne!

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz zabójczo! Co za klimatyczne zdjęcia! :))) ściskam

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są po prostu przecudowne! :)

    ReplyDelete
  6. pięnie wyglądasz,super stylizacja i cudne zdjęcia.Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Ale genialne zdjęcia! A zestaw świetny!

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kochana probowac zawsze warto:)
    swietne zdjecia:)
    Buziaki

    ReplyDelete
  9. Jesteś śliczna! I fajny zestaw :D

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  10. Cudowne fotki! Jestem zakochana w nich :)

    ReplyDelete
  11. eeeh, ten styl jest mega :)

    ReplyDelete
  12. genialna stylowa <3
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  13. Bardzo podobają mi się zdjęcia na Twoim blogu. Są naprawdę klimatyczne. Tutaj spodobały mi się szczególnie te przy samochodziku. Obserwuję i czekam na więcej takich fantastycznych zdjęć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dziękuje bardzo za tak miłe słowa :)

      Delete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts