I'VE LOST CONTROL AGAIN !





 Headband-Handmade | T-shirt-Pull&Bear | Jacket-No name | Pants-Handmade | Spike Heels- Bootsquare

Pics: Kuba

Spodnie uszyłam sama i kiedyś na blogu pokazywałam właśnie jak je szyję. O tutaj macie ten starszy post <klik> 
Lubię nieco mocniejszy styl. Czasem go łącze z dziewczęcymi akcentami lub zupełnie się go pozbywam.

Czerwone usta są ostatnio moją miłością.
Och bym zapomniała...Obiecywane "zjeżdżanie z rury dla dzieci " z filmiku będziecie mogli zobaczyć dziś na moim facebooku <klik>
Jeśli nie widziałeś filmiku możesz zobaczyć go już teraz :



Comments

  1. Coś całkiem innego. Z przyjemnością patrzę na tą stylizację :) Wyglądasz nieziemsko!

    ReplyDelete
  2. Fiu fiu :) aż brak słów :) wręcz idealne zestawienie!

    ReplyDelete
  3. Prowadzisz świetnego bloga, uwielbiam go przeglądać. Nagranie filmiku to rewelacyjny pomysł ;) Możemy się poczuć jak byśmy byli z Tobą na sesji <3

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyglądasz, rewelacyjny look!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. bardzo vintage! kompletnie coś innego - niebanalnie i oryginalnie. super :)

    ReplyDelete
  6. Piękniejsze z każdym dniem coraz bardziej :)

    ReplyDelete
  7. Piękniejesz każdego dnia coraz bardziej:)

    ReplyDelete
  8. fajna stylizacja

    zapraszam do mnie http://sotheemily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz, bardzo oryginalnie i nie powielasz stylu innych blogerek, to się ceni :) zapraszam do siebie, z chęcią będę sama wpadać częściej.

    ReplyDelete
  10. Genialna sesja! Strasznie mi się podoba! Pozdrawiam <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts