SEXMISSION !

SEXMISSION to pokaz inspirowany filmem reżyserii Juliusza Machulskiego "Seksmisja". Chyba już każdy zna dobrze ten film! Te piękne kreacje, które zobaczycie poniżej stworzyła projektantka i kostiumograf Agnieszka Oleńska. Performance odbył się w Sobotę dnia 27 kwietnia 2013 roku o godzinie 15.00 w kinie "Jutrzenka" w Supraślu. Jestem niezmiernie szczęśliwa z tego powodu ponieważ było mi dane zobaczyć takie świetne prace praktycznie nie ruszając się z mojego aktualnego miejsca zamieszkania (internat). Wracając do sztuki. Każda stylizacja wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Wszystko pasowało do stylu podziemnych kobiet. Moimi faworytami są: niebieski garnitur i szary, długi golf z bufiastymi rękawami. Jednak ciężko tak naprawdę stwierdzić co jest najlepsze. Pokaz trwał może 20 min. Gdy się skończył czułam straszny niedosyt. Chciałam zobaczyć więcej i więcej ! Sama projektantka gdy wyszła na scenę wydawała się być przemiłą i cieplutką kobietką, której niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia (a wyglądała również bardzo ciekawie), bo mi miejsca na karcie zabrakło. Mam tylko jedno. Niestety niewiele widać. :( Na samym końcu posta. Jakaś słodka dziewczynka daję jej róże. Polecam, polecam jeszcze raz polecam takie wydarzenia. A ! Jeśli jest ktoś zainteresowany to można się do jutra zapisać na warsztaty za naprawdę niewielką cenę do pani Oleńskiej. Nauczy was projektować stroje, nakrycia głowy, a nawet biżuterię!




















To było najlepsze 20 min tego wekeendu spędzonego przeze mnie. No, może oprócz połowinek :)

Dobranoc, a teraz trochę z innej beczki. Poznajcie "Fisz".

8 comments:

  1. Bardzo ciekawa i inspirująca fotorelacja ;)

    ReplyDelete
  2. Rozmazane zdjęcia są ''cudowne'' <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi jak najbardziej odpowiadają.

      Delete
  3. szkoda, że my nie miałyśmy okazji uczestniczyć w takim pokazie. Dziękujemy za odwiedzenia Naszego bloga my będziemy i zapraszamy ponownie. Nam się Twój bardzo podoba i już dodajemy do obserwowania. Pozdrawiamy
    Biolożki :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo dziękuję za tak wspaniały komentarz! Dużo dla mnie znaczy <3

    ReplyDelete
  5. mega!!! dzieki za odwiedziny i zapraszam do mnie oraz do brania udzialu w prostym KONKURSie gdzie do wygrania produkty marki Gliss Kur:)

    ReplyDelete

Thanks xoxo