SPRING? WHERE ARE YOU? I NEED YOU.


     


Hej !  Na Podlasiu znów robi się ciepło ! Jest to dla mnie świetna wiadomość, bo choćby nie wiem co się stało nie polubię zimy! Miałam jej tak cholernie dosyć… !  Dlatego dziś trochę się nad wami poznęcam i przypomnę wam o słońcu,  słomianych kapeluszach i kolorach. W mojej szafie już prawie lato ! Powoli pozbywam się zimowych swetrów, ciepłych wełnianych skarpet. Uf ! Myślałam, że to nigdy nie nastąpi. Jednak nie zapomniałam, że pogoda też ma humorki dlatego dziś na zdjęciach nie zrezygnowałam jeszcze z rajstop tak znienawidzonych przez niejakiego pana (Prze.) i dużego granatowego swetra prosto z sh. Pewnie od razu zauważyliście moje nowe buty! Tak wiem, rzucają się nieco w oczy, ale mają prześliczny kolor !  Podoba mi się połączenie fioletu z ostrą pomarańczą, a wam? Bo jak pytałam ludzi z mojej rodziny, to mówili, że jakoś tak pomarańcz i fiolet nie za bardzo…


Hi ! The weather in Białystok is getting warmer again! For me it's great news, because no matter what,  I would never like winter ! I’m sick of it! So today, I'm gonna mistreat you (who have to still stand winter) a little bit by reminding you sun, straw hats and colours.There is almost summer in my closet. I'm slowly getting rid of winter sweaters and warm woolen socks. Ooh what a great feeling! I thought it would never happen. But I have not forgotten that the weather can be tricky and that is why I still wear  hated by some people tights. Also, I didn't hide large navy blue sweater straight from sh yet. I’m sure that you have noticed my new shoes !  I know they are maybe a little bit too eye-catching, but I love their colour ! i like the combination of purple with orange. How about you ? Do you like it? My family for example thinks that orange and purple don’t fit together…

26 comments:

  1. bardzo fajne połączenie mi się podoba, a buty cudne!!! pozdr i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjęcia, super sweter! :)

    ReplyDelete
  3. FAJNIE! połączenie fioletu i pomarańczu wyszło super!

    ReplyDelete
  4. Ale tu już wiosennie :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    ReplyDelete
  5. śliczne ;) Już czuję tą wiosnę oby przyszła jak najszybciej ;*

    ReplyDelete
  6. SUPER :D Śliczne butki !

    ReplyDelete
  7. Cudowna stylizacja ! Zakochalam sie w botkach i spodniczce! :)

    ReplyDelete
  8. łał, naprawdę mnie zaskoczyłaś! początkowo byłem dość sceptycznie nastawiony do twojego bloga, ale teraz coraz bardziej mi się tu podoba! i + za nowy, ładny theme (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie tam wiosenne porządki heh. Bardzo się ciesze :) Mam nadzieję, że będziesz częściej teraz wpadał ;)

      Delete
  9. ale energetyczny kolor butów !:) na kolejnej konferencji musimy się poznać :)!

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny zestaw, kapelusik - super ! :)

    ReplyDelete
  11. super :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  12. Ale wspaniała wiosna w Twojej stylizacji!! Buty są przefantastyczne!!!

    ReplyDelete
  13. Super blog i genialny post :)
    zapraszam do mnie, może obserwujemy ?

    ReplyDelete
  14. Ileż słońca jest na tych zdjęciach. Fantastycznie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  15. Ha,ha, faktycznie :) Super połączyłaś kolory :)

    ReplyDelete
  16. kochana, wyglądasz pięknie, zazdroszczę Ci tych promieni słońca. U mnie zima w pełni... śnieg pada i pada... zimowe swetry muszą jeszcze zostać:(

    ReplyDelete
  17. wspanialy sweter i torebka! w jakich second handach takie cuda mozna znalezc? :P

    ReplyDelete
  18. świetnie wyglądasz<3 piękna spódniczka i boskie fuksjowe botki:)

    ReplyDelete
  19. podoba mi się połączenie sweterka z tą spódniczką. :D ślicznie:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. Mega zestaw :) Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :)

    ReplyDelete

Thanks xoxo