MOJA PROPOZYCJA NA WIOSNĘ/LATO !


Kolekcja D&G wiosna/lato całkowicie do mnie przemawia ! Możemy zauważyć tu szaleństwo kolorów, pasków, koronek, chust na głowę- wszystko w wyrafinowanym stylu słonecznej Sycylii...

Prześliczne jedwabne suknie z kolorowymi printami obrazującymi między innymi owoce, zaprzęgi, wojsko i egzotyczne portrety.
D&G również przypomina nam o paskach, które moim zdaniem są ponadczasowe. Warto też zauważyć jakie piękne torebki stworzyli. Duże kuferki z malutką rączką, jednokolorowe ale i nie tylko ! 

Gdy zobaczyłam te prześwitujące, tiulowe suknie z elementami koronki, którą nadal bardzo lubię stwierdziłam, że moje serce należy do DOLCE&GABBANA ! Są bardzo kobiece, seksowne i eleganckie. Mimo, że w 90% stroju jest czerń twórcy nie rezygnują z koloru dzięki dodatkom.Tutaj akurat bogato zdobione kolczyki - Sami zobaczcie czyż to wszystko nie komponuje się świetnie ? 

Multikolorowe KOTURNY są strzałem w 10!
 Mocno zdobione jednak ze smakiem.
Czuć lekkość! Styl nieco antyczny.
 Ponowne zastosowanie koronki!
A w jakże fajny sposób.
ZAPINANE na żółty, ażurowy pasek.
Jednak nie tylko koturny są
 w tej kolekcji przepiękne.
 Możemy zaobserwować też
 PŁASKIE SANDAŁKI z koralików,
 ażurowe BALERINY czy
 KLASYCZNE, czarne SZPILKI z czubami.

 Bardzo ciekawe i efektowne zastosowanie wikliny ! 

Pasy, kwiatowe aplikacje, foulardowe wzory, brokat, koronka, wiklinowe elementy, czarny, biały, żółty, czerwony, khaki, niebieski, zielony, opaski z apaszki, duże kolczyki, multikolorowe koturny, płaskie sandałki z koralików bogato zdobione torebki do ręki - To wszystko tworzy kolekcje jedną z moich ulubionych. Uwielbiam też w jaki sposób komponują zdjęcia. Beztroskie spędzanie chwil z rodziną na plaży. Świetny fotograf , przepiękna top modelka Monica Bellucci, świetna inscenizacja ! Bravo D&G!
więcej zdjęć możecie obejrzeć na ich stronie <KLIK>
-A wam jak się podoba ta kolekcja?

Relacja z wybiegu:

7 comments:

  1. nie moge sie doczekac lata.....te wszystkie barwy, przyprawiaja mnie o zawrot glowy;)*

    ReplyDelete
  2. O tak d&g kolory i wzory! :) jak najbardziej na tak!

    Pozdrawiam! :))

    ReplyDelete
  3. Świetne, ale niestety bardzo ciemne :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. ale co ciemne ? :) Zdjęcia ? u mnie wyglądają na jasne. Zmień może ustawienia w monitorze, bo wydaje się wszystko ok :) pozdrawiam :)

      Delete
  4. Lubię mocne kolory:))) cóż nie wszystko już dla mnie tak jak te piękne kolorowe koturny:)))Pozdrawiam

    ReplyDelete

Thanks xoxo