KEEP CALM!






 Pewnie macie dość tych butów, ale ja je uwielbiam. Są na prawdę bardzo wysokie i mega wygodne! Zestawiłam je tym razem nie z brązem lecz z czerwienią i jasną zielenią( miętą) Jedyny ich minus to nieustannie odklejająca się podeszwa jednak nie żałuje, że je kupiłam


Nadruk Keep Calm zrobiłam sama. Wystarczy na prawdę nie wiele wysiłku by stworzyć swoją WŁASNĄ i niepowtarzalną koszulkę. Jak zrobić taką ? Już niedługo ! :)
 Ta mała torebeczka zakupiona w H&M ułatwia mi ostatnio życie. Nigdy wcześniej nie posiadałam torebki mieszczącej tylko telefon, portfel i ewentualnie szminkę. Jest to jej jak najbardziej plus! Już nie muszę brać za dużej torebki by pomieścić to co najważniejsze. Wizualnie prezentuje się super. Można ją założyć do zestawu bardziej eleganckiego, ale także luźnego ubioru dziennego.Niesamowite-taka mała a jak cieszy:)
 pics : Jakub Szóstko <klik>


34 comments:

  1. Całkiem ładne buty, choć chyba nie na taką pogodę. Strasznie podoba mi się biżuteria! :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. te buty są świetne :) zestaw również na tak!

    ReplyDelete
  3. bardzo podobają mi się kolory, bluzka jest świetna :)

    ReplyDelete
  4. Buty są fantastyczne!! Drugie zdjecie wymiata :)

    ReplyDelete
  5. Fantastyczne zestawienie. :)

    ReplyDelete
  6. ile masz wzrostu? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale zbieg okoliczności mam tyle samo wzrostu !haha:)Świetny look i te buty!

      Delete
  7. To 2 zdjęcie jest fantastyczne! :-)

    ReplyDelete
  8. Butów nie mam dość, bo widzę je pierwszy raz, więc jestem pod wrażeniem ciekawych kolorów i kroju. :)
    Bardzo podoba mi się również koszulka, którą stworzyłaś i torebka. Fajny look! :)

    ReplyDelete
  9. Fajny zestaw! wszystkie elementy fajnie się komponują: koszulka, sweter, spodnie, buty, biżuteria i urocza torebka:)też chcę zrobić taką koszulkę także czekam na instruktaż :)

    ReplyDelete
  10. cudne zdjęcia, bardzo ciekawa stylizacja! :)

    ReplyDelete
  11. świetny blog :)!
    stylizacja cudna, zdjęcia bardzo ładne!

    obserwuję:)

    ReplyDelete
  12. genialne spodnie <3 z tymi butami rewelacja

    ReplyDelete
  13. świetny blog :)
    obserwuję i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  14. Znam te buty !! Mam te same w szafie. Torebka i pierścionek z królikiem są prześliczne !!

    ReplyDelete
  15. Buty rewelacyjne, ale jak dla mnie nie powinnaś zakładać do nich rajstop - wyglądało by to zdecydowanie lepiej (choć, oczywiście, jeszcze nie w taką pogodę ^^).

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja! Bardzo nam się podoba Twój blog! Super!

    ReplyDelete
  17. Buty są naprawdę śliczne! <3

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia robione na Warszawskiej? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nie, to drzwi do gimnazjum sportowego nr 14 chyba :)

      Delete
  19. dwa kontrastujące kolory, ale zadziwiająco do siebie pasują :-)

    ReplyDelete
  20. Świetna koszulka i torebka :)

    ReplyDelete
  21. buty są prześwietne, ale kocham takie małe torebki :)

    ReplyDelete
  22. masz pomysł na siebie i swój styl - podoba mi się to ;)

    ReplyDelete
  23. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  24. I love what you guys are up too. This sort of clever work and exposure!

    Keep up the wonderful works guys I've you guys to blogroll.

    My web blog anuncios

    ReplyDelete

Thanks xoxo