COLD MYSTERY

Fioletowa marynarka jest dzisiaj moją małą gwiazdą. Znaleziona w sh. Mogę się założyć, że nosiła ją jakaś babcia. Zapewne do kościoła. Niektórych taka myśl by pewnie przeraziła, a dla mnie to nawet jest całkiem ciekawe. Rzecz, którą mam na sobie miała przedtem jakąś historię o której nie wiem i zawszę będzie to tajemnicą. Wiem tylko, że to była babcia. Tylko jaka? Pewnie należała do grupy tych słodkich babć. Pewnie lubiła się stroić…Swoją drogą zauważyliście jak niektóre starsze panie świetnie się ubierają ? Panowie oczywiście też ! Ja czasami jestem pod wrażeniem ! Od jakiegoś czasu, gdy siedzę sobie w autobusie oglądam czasami wręcz nachalnie innych pasażerów. Najczęściej zwracam uwagę na to jakie mają buty. Nie wiem właściwie po co. Jak mnie kiedyś spotkacie to wybaczcie, że się tak na was patrzę.W każdym razie, jak sobie się tak bezczelnie gapię, to muszę przyznać, że najczęściej zachwycają mnie one ! „Słodkie babcie”.
Wracając do wyglądu,  to postawiłam dziś na chłód, ale lekko ocieplony przez moje jakże ostro fioletowe buty. Te niebieskie spodnie widzieliście już wcześniej przy poście "WE NEED COLOURS !" w nieco innej wersji.  Bardziej na luzie. Koszulka jest na moim blogu chyba po raz pierwszy, ale służy mi już dosyć długo. Dziś jednak tylko marynarka jest vintage. Jeśli ktoś jeszcze nie był w sh to polecam! Serio! Ciuchy są przede wszystkim  orygninalne i tanie. Jednak nie zawsze tanie znaczy lepsze.


The purple jacket is my todays little star. Found  in sh. I bet it was worn by some old woman. I imagine her putting this on to church for example. These facts  would probably scare someone, but for me it is even quite interesting! Thinking that the clothing that I'm wearing right now has its own story which I dont know. It's some kind of exciting mystery. I could only suppose that it belonged to someones  grandmother. I imagine that she was one of those "sweet grandmothers".   Perhaps she liked to look fancy and sophisticated ... By the way, have you noticed how some of the older ladies are well dressed?  Men, of course, too!  Sometimes I'm impressed! Sometimes when I'm in a bus I watch other passangers. Mainly I observe their shoes. I don't know why. but if you see me looking at your shoes… FORGIVE ME ! All in all the most impressive shoes belonged to the sweet grandmas I've been writting about. 
Going back to my outfit. I choosed cold look, but slightly warmed by my Purple shoes. The blue pants you have already seen in the post: WE NEED COLOURS! In a little different version. More neutral. This t-shirt is on my blog probably for the first time, but I have it for a long time. Today, however, only the jacket is vintage.  If someone haven't been in sh yet I really recommend to try. Seriously ! Clothes are mostly original and cheap. However, the cheap things  are not always better.  ;)

Pics: Jakub Szóśtko , Photo Editing: Me

1. Marine- SH   2. T-shirt- Modo  3.Pants-Pull&Bear  4.Spike heels- H&M,  5.Ring- H&M  6.Necklace- Gift

Comments

  1. woodkid <3 dość kolorowa stylizacja

    ReplyDelete
    Replies
    1. No bo ja raczej ubieram się różnie. Zależy od humoru, a tego pięknego słonecznego dnia miałam dość pozytywny i energetyczny ! :)

      Delete
  2. piękne połączenie fioletu z kobaltem <3

    ReplyDelete
  3. Mam wrażenie, że buty są za duże :) Poza tym świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie są. Właśnie się troche obawiałam że mogą tak wyglądać. Tak zbudowany but że z tyłu trochę odstaje. Niestety jetem 100% 40 :( Wolałabym nosić 39, no ale cóż :)

      Delete
  4. Nominowałam Cię u siebie do Liebster Award, zapraszam! ;*

    ReplyDelete
  5. Śliczne butki. *.*
    Zdjęcia cudne: )
    Obserwujemy , bo ja już. : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    ReplyDelete
  6. Kolorowo i odwaznie - like!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts