BE ONESFELF!

Tak, dzisiaj apeluję do wszystkich ! BE ONESELF- BĄDŹ SOBĄ ! Lubię czasem mieć lub robić komuś nietypowe zdjęcia. Są taką moją małą zabawą! Wyobrażam sobie jak miałyby wyglądać i staram się je przerzucić na "papier " wraz z moim ukochanym fotografem.
Pamiętajcie ! ( Teraz będzie z cyklu" PatisseMod radzi ! ") Jeśli macie ochotę na dziwne zdjęcia to je róbcie. Niech was nie hamuję wstyd czy inne głupoty ! Ograniczając się zamykacie kreatywną stronę samego siebie! Jeśli was za to znienawidzą, to co ? Zacytuję tutaj teraz Kurta Cobaina " Lepiej być znienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to kim się nie jest". Zgadzam się z tymi słowami w 100% Po co nam ludzie, którzy nie pozwalają nam rozwinąć skrzydeł :)





pants-sh | blause-atmosphere



Patisse !

25 comments:

  1. Hehehehe, jaki fajny filmik na deser... :)

    ReplyDelete
  2. ślicznie :)

    ReplyDelete
  3. hmmm można porównać do którego z dziadków jesteś bardziej podobna. Stawiam na tego od strony taty :D Bardzo przyjemna, pomysłowa sesja :)

    ReplyDelete
  4. Witaj! Jesteś mlodą, kreatywną osobą z ambicjami. Podoba mi się Twój blog, chciałabym Ci jednak udzieić pewnej rady. Może ja jestem za stara i się nie znam, ale spróbuje, mam nadzieje że Cię to nie urazi i podejdziesz do tego z dystansem. Po co próbujesz tlumaczyć wszystko na język angielski? Masz aż tyle zagranicznych czytelniczek czy "bo wszyscy tak robią"? Widać, że się starasz, błędy się jednak wkradaja ( czasem rażące). Skup się na języku polskim i na jego poprawności. Może powinnaś poprosić kogoś o redagowanie Twoich wypowiedzi zanim je opublikujesz... Pozdrawiam i trzymam kciuki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O heh... rzeczywiście zjadło mi literkę "b" w słowie rabbit. Już poprawiłam. Jeśli widzisz więcej tych błędów to może konkretnie wskażesz mi gdzie się znajdują? Będzie łatwiej i sprawniej mi je poprawić :) Pozdrawiam i dziękuję za radę :) Czekam niecierpliwie na odpowiedź !

      Delete
    2. Ale powiedz po co te anglojęzyczne wstawki? Jaki jest tego cel?

      Delete
    3. Przecież jest to oczywiste czemu. Wiadomo że chodzi mi o poszerzenie grona odbiorców. Jest to język międzynarodowy. Wiele osób z zagranicy odwiedza mój blog i chciałabym by chociaż po części mogli go zrozumieć. Wciąż jednak nie odpowiedziałaś mi na pytanie ? Więc jeśli widzisz jakieś błędy wskaż mi je, a ja w trybie natychmiastowym je poprawię. Będę Ci za to bardzo wdzięczna ;)

      Delete
  5. Ciekawa stylizacja, bardzo inspirująco;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Stylizacja w iście paryskim stylu (zwłaszcza na pierwszym zdjęciu ślicznie skomponowała się z Twoją urodą ;))
    Co do notki - masz całkowitą rację! I mimo, że często mamy świadomość tego, co napisałaś, to jednak boimy się w 100% być sobą i robić to, na co mamy ochotę. Wydaje mi się jednak, że najbardziej w tym wszystkim ograniczają nas ludzie, którzy sami nie mogę uporać się z ciągłym ocenianiem przez innych. Dlatego właśnie dołączają oni do tego grona i zamiast samemu rozwinąć skrzydła, szydzą z tych, którzy zdobywają się na odwagę by to zrobić. To smutne, bo w ten sposób rośnie liczba 'hejterów', a ludzie, którzy spełniają swoje pasje i żyją własnym życiem pozostają nieliczną garstką. Na szczęście zawsze znajdą się osoby, które bez względu na wszystko i wszystkich będą robić to co chcą i przede wszystkim - będą takie jakimi chcą być. Gdyby tylko taka postawa była równie zaraźliwa jak postawa 'hejtera'... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to niestety prawda, ale pozostało nam tylko czekać, aż może się w końcu coś zmieni. Pozdrawaiaam ciepło ! :))

      Delete
    2. Czekać, albo samemu spróbować zmienić świat - chociażby właśnie takimi wpisami ;) Również pozdrawiam! ;))

      Delete
  7. swiete słowa <3 piekny swetrek <3

    ReplyDelete
  8. Świetna sesja,stylizacja godna uwagi ;)

    ReplyDelete
  9. Króliczy pierścień jest tu gwiazdą :) Jaki śliczny!
    A co do ograniczania się - tak naprawdę tylko my sami możemy się ograniczyć w jakiś sposób. Nie zawsze jest to złe, ale czasami za dużo różnych wydumanych zasad na siebie nakładamy.

    ReplyDelete
  10. Można też tutaj powiedziec, że lepiej żałować tego co się zrobiło, niż tego czego się nie zrobiło !
    Sesja jest świetna! Początkowe zdjęcia (z tą włącznie) przywodzą mi na myśl okres powojenny, Ty w tym pięknym bereciku- trochę tak wyglądasz :)
    Naprawdę fantastyczny pomysł na zdjęcia!

    ReplyDelete
  11. świetna sesja!!! pozdr i zapraszam do nas :) ja oczywiście zostaje obserwować

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia,te Twoje i te portrety na ścianie:)))ja uwielbiam oglądać fotografie:)))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  13. Sesja jest świetna ,taka retro :) obserwuję by wpadać do Ciebie częściej.Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. bardzo fajny blog !! świetny look !! obserwuje i zapraszam do siebie tam nowy post _ GLAMOUR



    ReplyDelete
  15. kurde... yourself, a nie oneself...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ONESELF - sprawdz w necie. :) Nawet miałam kiedyś taką koszulke którą kupiłam w sklepie i pisało ONESELF ! Dwie są poprawne. -.-

      Delete
  16. swietne zdjecia:P

    zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete

Thanks xoxo