MY WORKSHOP













pics: Jakub Szóstko <klik>
Tak wyglądają moje niektóre soboty :) Lubię szyć ! Daje mi to tyle satysfakcji jak już coś uszyję i da się to nosić ! Najlepsze jest chyba jednak to, że mogę  uszyć to co mi się podoba, na pewno będzie dobrze na mnie leżeć, bo robię na swoją miarę i sama wybieram sobie materiał. Żyć nie umierać tylko czasu brak...Ostatnio nawet jeszcze bardziej sobie dokopałam, bo zachciało mi się jeździć konno. Poniedziałek, wtorek, środa do 20 zajęta, a trzeba jeszcze jakoś zdać w tym roku! Trzymajcie kciuki !
--------------------------------------------------------------------------
I like to sew! I have satisfaction when I sew something, and I can wear it. If I had more time for everything ..! I signed up for horseback riding. On monday, tuesday and wednesday I'm busy until 8:00 pm. I don't have time for school. My school is very demanding. I have to pass. Keep your fingers crossed!

HAHAHAHAHAHHAHAH, uwielbiam ich ! :)




Comments

  1. Jestem pierwsza! na pewno dasz sobie ze wszystkim radę skoro uszyłaś takie fajne spodnie! bo szycie to trudna profesja, ale daje dużo satysfakcji, 3 mam kciuki:)

    ReplyDelete
  2. Wow :) Bardzo pozytywne spodnie ;)

    ReplyDelete
  3. Taki may myk, bo "trochę razi". Materiał po angielsku to albo fabric albo textil :)

    Spodnie wyglądają ciekawie :D

    ReplyDelete
  4. świetne miejsce, gdybym miała jakąś wolną przestrzeń w swoim pokoju to chętnie bym zrobiła sobie taki kącik do szycia ;) strasznie chce się nauczyć, ale do twoich osiągnięć mi daleko ;) spodnie wyglądają świetnie !

    ReplyDelete
  5. Genialnie to pokazałaś :) zazdroszczę talentu ♥

    ReplyDelete
  6. Super te spodnie, też próbuję szyć z burdy ale mi tylko spódniczki wychodzą. I widzę naszą kartę upominkową H&M ;) Niedługo może kolejna ;)

    ReplyDelete
  7. Patrze i podziwiam, zwlaszcza, ze sama mam maszyne i wiem ile pracy to wymaga. Swietne spodnie!

    ReplyDelete
  8. genialnie to wyszło. zakochałam się w nich! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  9. łoo podziwiam! zawsze chciałam umieć szyć! to musi być super parę razy się za to zabierałam z marnym efektem haha ;) mam nadzieję, że kiedyś zacznę ;D a spodnie genialnie

    ReplyDelete
  10. Fajne portasy, dobra robota, będziesz miała w czym biegać po ulicy, nie tuzinkowe :)

    ReplyDelete
  11. spodnie wyszły bosko, ja się jeszcze nie odważyłam na szycie portek, ale kto wie może kiedyś...

    ReplyDelete
  12. o! świetna robota :) materiał bardzo interesujący :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts