COLOURFUL WINTER












ZDJĘCIA KUBA SZÓSTKO <KLIK>

 KLIKNIJ "HYPE" POWYŻEJ !: )
J
estem bardzo zadowolona ze swetra. Jest niesamowity ! A czemu ? Jego głównym zadaniem jest chyba ZASKAKIWAĆ posiadacza. Ma bardzo ciekawy krój. Na samym początku jak go zobaczyłam kompletnie nie wiedziałam jak mam go założyć! Gdzie jest otwór na głowę, a gdzie wkłada się ręce, ale dzięki tak dziwnemu uszyciu sweter można układać na przeróżne sposoby ! W dodatku te bajeczne kolory...- Dziękuję Emili :)
Coraz bardziej czuję, że kolory są mi bliskie!
Ps: Czemu zawsze muszą się na mnie mścić rzeczy martwe ?:(


Comments

  1. Bardzo fajny, energetyczny zestaw, moim zdaniem jeden z lepszych, oby tak dalej!! Cieszę się, że bawisz się modą i czuć, iż sprawia Ci to radość.Powodzenia i szalonych stylizacji, niech polskie ulice staną się żywsze! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. fajna stylizacja; )

    ReplyDelete
  3. Milusi zestaw, ale z zimą ma raczej nie wiele wspólnego:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh no w sumie, chyba że ktoś jest zahartowany :) Ja na przykład tak chodzę nawet zimą, ale oczywiście zarzucam na siebie jeszcze jakiś płaszcz :)

      Delete
  4. Wyglądasz uroczo. Uwielbiam kolorowe zestawy zimą :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. świetna stylizacja, bizuteria, buty i sweterek rewelacyjne. dołączam do obserwatorów na gfc i zapraszam do rewanżu:)

    ReplyDelete
  6. Outfit specyficzny, a przez to zwracając na siebie uwagę.

    ReplyDelete
  7. Jaki ciekawy styl, jestes prawdziwie zjawiskowa

    ReplyDelete
  8. Ja bym się pewnie nie odważyła na taką stylizacje ,ale podoba mi się to ,ze kombinujesz i bawisz się modą;)

    ReplyDelete
  9. Śliczna sukienka. Trochę nie na tą porę roku ale ładna.

    Pozdrawiam.- Maja

    ReplyDelete
  10. Śliczne masz buty i biżuterię:))podoba mi się taki kolorowa stylizacja:)))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  11. bardzo bardzo mi sie podoba <3

    ReplyDelete
  12. Piękna bransoletka :) cudna po prostu :) a kolory zimą jak najbardziej :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Marta

    ReplyDelete
  13. fajnie, kolorowo :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  14. Boskie kolory, boskie zdjęcia, jestem zachwycona
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    ReplyDelete
  15. super kochanie :* pamiętam jak mi się ta opaska na głowie nie podobała jak ją kupowałaś ale na fotach fajnie wyszło ;')

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts