CATCH YOUR LIFE AND SEGREGATE


Mam dla was małą propozycję! Jeśli czujesz, że nowy rok musi być tym idealnym i zorganizowanym zwłaszcza, że nigdy nie masz na nic czasu. Stwórz swój niepowtarzalny kalendarz ! Potrzebujesz tylko: klej, nożyczki, taśmę bezbarwną, wybrane wycinki z gazet, wybrane cytaty. UWAGA: Uważaj żeby taśma nie podwinęła Ci się podczas przyklejania jej na okładkę ! ! !





A tak z innej beczki...dostałam upominek w postaci bonu o wartości 40 zł na zakupy do H&M. Miły prezent, dziękuje :) Ja już dziś zrealizowałam swój bon i kupiłam opiętą spódniczkę w paski i śliczną podręczną torebkę. Pokaże wam moje zdobycze już niedługo! Robienie takich kalendarzy jest strasznie fajne! .Odpręża i pobudza kreatywność. Bardzo polecam! Mam nadzieje, że wyjdą wam świetne okładki !


3 comments:

  1. Swietny ten kalendarz. zawsze podobały mi się kolaże, takie tradycyjnie wycinane. Teraz mało kto je robi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to prawda, a szkoda bo to świetna zabawa ! :)

      Delete
  2. Lubię takie wycinanki, Twój kalendarz jest inspirujący, brawo:)

    ReplyDelete

Thanks xoxo