Wieszak też musi mieć swoje 5 min.


my nie mówimy do siebie mówią do nas słowa
a cisza jest jak nitka pomiędzy zębami
ona chciałaby powiedzieć że noc jest głęboka
ale jej usta nie zrobią tego za nic 

my nie mówimy do siebie za nas mówią słowa
milczymy jak duchy w zbrojach rycerzy
on chciałby powiedzieć że nic już w nim nie ma
lecz dobrze wie ona nie uwierzy

my nie mówimy do siebie każdy z nas się chowa
w getrach swych myśli w stęchłej gęstej mowie
umieramy po cichu kochamy bez słowa 
i nikt o nas nic nie wie i nikt się nie dowie.
Katarzyna Ewa Zdanowicz









Hat-pull&bear|Blause-pull&bear|Jacket-pull&bear|Leggins-idk|Boots-Stradivarius.

Stylizacja: Patrycja Rembała

Zdjęcia : Jakub Szóstko<klik>
Wieszak udostępniła: Szafa i Rubin <klik>

Comments

  1. Zamarznąć można :O

    ReplyDelete
  2. śliczna kurtka :)

    ReplyDelete
  3. Ciekawe połączenie ;) Ładny beret i fajny wieszak ;)

    ReplyDelete
  4. Śliczna bluzka, myślałam jesienią nad zakupem takiej kurtki ale się rozmyśliłam bo nie wiedziałam do czego ją nosić

    ReplyDelete
  5. super ciuszki, super książka!

    ReplyDelete
  6. widzę, że mój chabrowy wieszak dzielnie się spisał:)

    ReplyDelete
  7. Śliczna stylizacja i fajny pomysł z tym wieszakiem ale dla mnie to by było za zimno tak wyjść

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts