IN THE WILDERNESS !


biegłam przed siebie
jak psy po zapachu wlokły się za mną mgły 

chowałam się za drzewem

i czułam jak w jego słojach
gotuje się sok z zielonej krwi

wtedy jeszcze nie wiedziałam
że to od czego uciekam codziennie
nie czai się za lasem ani w twoich oczach

jak w słojach drzewa
ukrywa się we mnie
Katarzyna Ewa Zdanowicz
















Sukienka/Dress-pull&bear/Płaszcz/coat-pull&bear/Pierścionek/ring-pull&bear/Szpilki/high-heels-Graceland/leginsy/leggins-idk


Sukienka kusi mnie swoją delikatnością. Cętki tworzą charakter.To prawda że ubiór mówi o nas wszystko. Nie potrafię jeszcze odnaleźć siebie. Własnego, całkowitego, czystego JA. Może, bo mój charakter jeszcze się nie ukształtował do końca lub środki masowego przekazu mieszają mi w głowie. Trzecim powodem może jest to, że nie potrafię wyłamać się z ram szaro-polskiego myślenia,  bo zakorzenił się we mnie tak głęboko. Jedno jest pewne-ubiór to my! Tak czy siak to tylko kwestia czasu....! 





^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


PRZYPOMINAM O KONKURSIE NA CZAPKI Z DASZKIEM! NA PRZYSZŁĄ WIOSNĘ/LATO. 4 CIEKAWE WZORY ! WYBIERASZ SAM KTÓRĄ CHCESZ ! ! !




8 comments:

  1. fajny płaszcz i butki :) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. Fajowski ten reniferek ;) I ten pierścionek kolczasty ( jeżyk ) fajny ;) Takim dostać oj by bolało ;) hehehhe

    ReplyDelete
  3. Fajna sukienka :) Ze swoją nieco skandynawską urodą dobrze się dopasowałaś do tej surowej, zimowej scenerii. I ten las, wiersz. Wszystko to stwarza ten tajemniczy klimat :) Podoba mi się.

    ReplyDelete
  4. Buciki śliczne :)

    ReplyDelete
  5. wszystko w takim charakterze chłodnym i tajemniczym zarazem, fajna sukienka i płaszcz no i reniferek;)

    ReplyDelete
  6. wyglądasz świetnie! cudna kurteczka :) i cudne włosy ;)

    ReplyDelete
  7. wyglądasz ślicznie w tym lasku i masz fajnego reniferka :) Pozdrawiam Maja

    ReplyDelete
  8. Super blog! Będę obserwować. W końcu coś innego w blogosferze.

    ReplyDelete

Thanks xoxo