Hipsteryzacja!

 Jak wam się podobam jako hipster ? A przynajmniej imitującą hipstera ? Nie jestem za żadną subkulturą, bo one ograniczają, a ja nie lubię być ograniczana. Baardzo... Jedna z moich ulubionych czap  z samej racji tego, że jest kolorowa i dodatki które niedawno dostałam w prezencie pozwoliły mi stworzyć nieco hipsterski wygląd. W zasadzie pojęcie "hipster" ma tak wiele znaczeń, że nie wiem już jak to określić. Na prawdę gubię się. Prawdziwi hipsterzy w końcu chcą być jak najbardziej inni od reszty świata, a gdy już coś zaczyna być modne to wyszukują jakiś innych rozwiązań na wyrażenie samego siebie. Byle być oryginalnym Jak to moja koleżanka określiła "jeśli spodoba ci się sweter jakiegoś leżącego na ziemi żula, to jesteś prawdziwym hipsterem " W sumie... 













  • Czapa/ cap - cropp town
  • Bluzka/ Blause- atmosphere
  • Spodenki/shorts-pull&bear
  • Rastopy/tights-never remember
  • Koturny/wedges-h&m
  • Nerdy/glasses-allegro
  • Pierścionek/ring- pull&bear
  • Pieszczocha/bracelet-cropp town
  • Bransoletka/bracelet-gift





Kill Bill

Beztroskiego życia, ulubionej czekolady i bezproblemowych dni !

12 comments:

  1. Ale Ty masz ładną pupę i nogi jestem w szoku.

    ReplyDelete
  2. Można wiedzieć, kiedy kupiłaś pieszczochę? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No już jakiś czas ją mam, trochę dawno ;)

      Delete
  3. fajna stylizacja :) Sama mam podobny pierścionek, tylko kupiłam go w innym sklepie :D Dodaję do ulubionych i w wolnej chwili zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba to również do zaobserwowania :) Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    ReplyDelete
  5. hahah show me your rediculous face! ach ten KB:) stylówka ekstra:D

    ReplyDelete
  6. Nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog" .
    Szczegóły u mnie :)

    ReplyDelete
  7. Kolejna świetna sesja! :) Szory w klimacie sylwestrowym - super! ;)

    ReplyDelete
  8. Szorty - REWELACJA! Świetny pomysł z tą sówką, fajnie to wygląda.

    ReplyDelete
  9. Hehehehe uwielbiam Twoje posty :) za stylizacje i poczucie humoru :) Powodzenia! Kasia

    ReplyDelete

Thanks xoxo