Kitty Time !

Kochani piękny śnieg zaczął się topić.Smutno. Ja powracam do was z mojej przerwy świątecznej. Święta są dla mnie bardzo ważne dlatego tak bezczelnie was zostawiłam! Tak wiem...Wracam do was ja i kiciuś( teraz nazywa się Teofil). Co prawda nie mój, ale i tak go kocham!  "Soł dis is it!"



Zdjęcia by Jakub Szóstko <klik>
Na ciuchach wygrzebałam śliczną morską spódnice do
kostek! Kupiłam ją za nie całe 10 zł. Ciepluche skarpety sprezentowała mi moja współlokatorka.Uwielbiam takie. Moje odwieczne marzenie: to mieć jeszcze żyjącą babcie która mi takie tworzy i uczyć się od niej, bo żadnej roboty się nie boje ! A co! Nie mam przy sobie poduchy i nie moge jej zrobić zdjęcia, ale w następnym poście pokaże wam moje świąteczne prezenty, które sama zrobiłam najbliższym. Taką ośmiornice dostałam w prezencie od siostry(inne dodatki tutaj też są prezentami i nie bardzo wiem skąd są), ale widziałam ją na allegro jak i na innych stronach internetowych;) Szukajcie a znajdziecie! :)

  •  sweater/sh
  • t-shirt / h&m
Patisse

7 comments:

  1. Cudowne zdjęcia :) morska spódnica jest fenomenalna !

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia i śliczna modelka :)

    ReplyDelete
  3. Nie lubimy pasteli i "miętoOowego", to fakt, ale szczerze powiem, że takie kolory do Ciebie pasują, ładnie Ci w nich :D. Mimoza

    ReplyDelete
  4. Skarpeciochy są fajne :D Ciepłe gryzące skrarpeciochy ;)
    Ale kotów nie lubię bo są głupie ! :) Ale Ciebie bardzo lubię ale nie kota ! ;) heheh

    ReplyDelete
  5. przepiękne zdjęcia! jesteś bardzo fotogeniczna!

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w tej stylizacji:) przepięknie wyglądasz:)
    Zapraszam do siebie!

    ReplyDelete

Thanks xoxo