Coraz bliżej święta...

Hej, przepraszam za tą moją małą nie obecność i cisze na blogu. Znów nawał pracy. Musze wytkać wielki sumak, a jak na razie mam może z 5cm. Cały wytkać mam do końca ferii i już mam mieć projekt zatwierdzony na następną tkaninę. Ciężkie to życie.... Oczywiście tworzę też prezenty ! Później, jeśli będę miała ładną dokumentacje tego co robiłam pokaże wam na blogu, ale zdradzić mogę, że maszyna poszła w ruch! :) Uwielbiam święta, nie mogę się doczekać kiedy w końcu zobaczę się z moją całą rodziną :) Zmieniłam sobie lekko fryzure, a w zasadzie pofarbowałam sobie tył głowy na różowo a końcówki na pomarańcz. :) Całkiem ciekawie to wygląda. Zwłaszcza gdy zaczesze sobie włosy do góry. Na całość jeszcze nie mam odwagi, ale niektóre dziewczyny świetnie wyglądają w wymyślnych kolorach. Pozazdrościć!


pic by Ailime Sak



Misz-Masz znowu!

 Lista wystawców:

The Urban Beard

Rilke Philosophy

SHE/s A RIOT

Piotr Czachor

RISK made in Warsaw

Reykjavík District

Sylwia Całus

Kas Kryst

Unikke Design

Begforbag

SweetHeart Studio

Matrioshka

Madox

Urban Zen

PAR De Moi

Mozcau by Justin

Justin Iloveu

SiS Colorful

Remanent

Kasnalka

Detoxdesign

Belle

Personal-Style

Marshmallow

Dirty Swag

Signme Biżuteria

Good Enough

Borska

Arriba Wear

Js Jewelery

Bijooux

Kowalski

KISS THE FROG

BASTA

Mateusz Prinz

Monika Roth

Kasia Miciak

Limonczello

Joanna Komorowska

La LuLu

Kuxido

Agata Chmielewska

Cutnpaste

Gravika

Pimp Your Style

Bag to Love

LOUS

Purol Design

Marchi Store

Bowstyle

Anka Krystyniak

Bartek Janusz

Liebe


Goście z Blue City:
Taja Studio
LAVARD

Chce tam :(

Comments

  1. Twoje włosy wyglądają szałowo! I ta urocza koronka przy szyi - mmm!
    A co do MISZMASZ byłam na ostatnim - ach aż nie wiedziałam, na czym skupić wzrok! :) niestety teraz mi się nie uda dotrzeć - góry, Sylwester - wzywają!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujje :) Ja właśnie też nie jestem pewna czy będę ! ;/ A chciałabym bardzo :)

      Delete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts