Czasem lubię ten psychodeliczny stan.

Wracam do was po trochę dłuższej przerwie...Jesień nie jest mi miła :(  Mam dla was zestaw jeszcze jesienny. Nieco ostrzejszy i bardziej zdecydowany. Tak wiem, znów się nie uśmiecham! Przepraszam przepraszam przepraszam,  ale to chyba nie jest najważniejsze, huh? :) Niedługo zaprezentuje wam mój pierwszy ciuch, który sama uszyłam!  Nie będzie to nic specjalnego. Na początek próbuje opanować podstawy szycia. Prosta spódnica ołówkowa z zakładkami, ale to już niedługo! O ile jej nie zniszczę robiąc ostatnie poprawki ! Teraz muszę wymyślić jakąś zjawiskową, ale prostą sukienkę.Będziemy szyć kolekcje !
 *
I'm coming back from a little longer break ... Autumn is not nice to me: ( I have autumn outfit for you. A little sharper and more determined. Yeah, I know...I don't smile! Sorry sorry sorry, but this probably is not the most important thing here, huh ?:) Soon I will present to you my first clothing I made myself ! It will not be anything special. At the beginning I'm trying to master the basics of sewing. A simple pencil skirt with pleats, but it's coming soon! If  I don't destroy it making final touches! Now I have to come up with some phenomenal, but a simple dress .We will sew collection!


PICS BY ME AND KUBA SZÓSTKO!


  1. Czapka/ Cap
               Pull&Bear
  2. Sweter/Sweater
              Junior Max
  3. T-shirt         
              Second-hand
  4. Spodnie/Pants
              Second-hand
  5. Buty/High Heels
             H&M
  6. Biżuteria/Jewelry
             I don't remember :) 



Miłego weekendu z pierwszym śniegiem! O ile spadł, bo u nas już jest i nie jestem z tego powodu szczęśliwa. :( Kocham zimę, ale tylko za oknem z kubkiem gorącej czekolady i piankami! :)

*

Have a great weekend with the first snow! If dropped, because here is winter already and i'm not really happy about it :( I love winter, but only through the window with a cup of hot chocolate and marshmallows! :)

Na do widzenia, miłego słuchania!

Comments

  1. jak zwykle zjawiskowy sweter, nietuzinkowy look!:)

    ReplyDelete
  2. Kolejna super odsłona. Choć warunki były spartańskie to i tak fajnie wyszło ;)

    ReplyDelete
  3. nie podoba mi się, robisz dziwne miny do zdjęć. Nie jesteś wgl fotogeniczna, chociaż wcześniejsze zestawy nie były takie złe. To tylko moje zdanie, powodzenia w dalszej pracy. ;)

    ReplyDelete
  4. Co za bzdury powyżej. Jesteś bardzo fotogeniczna :) Ale pewnie i tak nie będziesz przejmować się opinią kogoś, kto pisze "wgl" :) A jeśli chodzi o zestaw - bardzo oryginalny. Podoba mi się sweterek. Nie mogę się doczekać zimowego zestawu :)

    ReplyDelete
  5. PIĘKNE ZDJĘCIA! Zestaw również mi się podoba, może poza tymi łańcuchami przy pasku (po prostu ja bym go nie założyła, ale u Ciebie całość jest boska) :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts