Jesień z Alfą

Byłam wczoraj na "luźnym" pokazie mody z Kubą i Ailime w galerii Alfa w Białymstoku.Na pokazie były bardzo fajne zestawienia różnych marek znajdujących się w galerii, jednak najbardziej urzekły mnie stroje gościa specjalnego Elwiry Horosz Królowały grafity,szarości brązy, odcienie zieleni, czerwienie w kolorze wina, beże.Długie płaszcze, futra, kurtki, bardzo podobały mi się też sukienki ze świecącymi elementami(sukienka (beżowo-czarna) z świecącym przodem, a czarnym tyłem kupiła moje serce :> ) które dodawały charakteru i intrygowały. Zauważyłam również ciekawe wstawki na ramionach kobiece, lekkie a zarazem eleganckie.Piękne spódnice z ciekawym obszyciem z tyłu i wiele innych ciekawych rozwiązań na jesień:) Nie można też zapomnieć o butach. Śliczne szpilki, długie do nieba kozaki, botki- wszystkie czarowały. Fryzury stworzyła firma Ralf&Jack a jej szefem jest Rafał Więcławski. Bardzo proste, wyrafinowane kucyki by nie przysłaniały swą wymyślnością  kreacji. Była też chwila przyjemności dla nas. Małe upominki w zamian za występ publiczny i przejście się po wybiegu. Oczywiście, że wzięłam udział. Dzięki mojemu chłopakowi, który mnie wciągnął w te zabawy i nie żałuję :)
Można było skosztować za darmo kawy Tchibo, Salon fryzjerski Ralf&Jack dawał porady jak dbać o włosy tegorocznej jesieni, jaki kolor dopasować i jakie ścięcie będzie pasowało do danego owalu twarzy, Douglas pomagał nam odkryć tajniki masażu oraz dawał korekty makijażu,Yves Rocher proponował darmowy masaż dłoni i porady dotyczące pielęgnacji cery(kosmetyki naturalne). Później poszliśmy połazić po sklepach i zrealizowałam swój wygrany bon :) Ogólnie cały dzień spędziliśmy miło a oto zdjęciowa relacja(skromna ale..) :
Ja z moją wygraną :)

Chipsy krewetkowe- dostaliśmy dwa extra od miłego pana z "Noodle w Pudle" Serdecznie pozdrawiamy pana , umarlibyśmy z głodu :)


 Przy pokazie w poszukiwaniu notatnika:)
 Taki stworzyłam zestaw w jednej z sieciówek, bardzo fajne spodnie.
Melonik 



Moje dwa wariaty :)


Tak o to minął mi dzień w galerii Alfa. Padam z nóg, ale było warto :)

Comments

  1. oooo ja też mieszkam w Białymstoku i też byłam w alfie w ten dzień :D

    ReplyDelete
  2. Ciekawy reportaż oby więcej takich zwariowanych wyjść i zdjęć ;)

    ReplyDelete
  3. Widzę Patisse, że spędziłaś iście ciekawy dzień:)

    ReplyDelete
  4. Super fotki ♥
    A te spodnie świetne.

    ReplyDelete
  5. spodnie bomba :DDDD

    ReplyDelete
  6. Naprawdę bardzo fajne zdjęcia.

    ReplyDelete
  7. piękny sweterek i leggisy !!:**
    pozdrawiam i zapraszam do siebie + obserwuje :):*

    ReplyDelete
  8. Hej! Dzięki za odwiedziny. Świetny blog, może obserwujemy?

    ReplyDelete
  9. Swietny blog ;)

    Zapraszam http://pamietnik-zycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne zdjęcia.
    w jakim programie je przerabiasz ?
    :)
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo ! :)

      -Przerabiam w PicsArt :D

      pozdrawiam.

      Delete
  11. Ej na końcu było takie najfajniejsze zdjęcie. Szkoda, że usunęłaś. Poprawiało mi humor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm...chyba nic nie usuwałam z tego zdjęcia.. :>

      Delete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts