I'm a little bit 20 ties.

Dzisiejsza stylizacja była inspirowana latami 20-tymi. Kobietami, które w tamtych czasach ubierały się z klasą i elegancją.Starałam się połączyć przeszłość z teraźniejszością i wyszło mi coś takiego :) :


Świecące dodatki w delikatnej żółci i miedzi urozmaiciły trochę kolorystycznie całą stylizacje.
Tak, tak! Tą bluzkę już poznaliście:) Można ją wykorzystać na wiele sposobów! W poprzedniej stylizacji tworzyła obraz delikatności, dziewczęcej niewinności, natomiast w tej stylizacji kobiecość, powagę i zmysłowość.
 Moja chóralna spódnica też się na coś przydała. Nadała elegancji całemu zestawieniu.
Kokardka na głowie została stworzona ze zwykłego czarnego materiału, lekko prześwitującego.
PICS: JAKUB SZÓSTKO
 Tak o to mija mi już czwarta stylizacja na tym blogu.Chciałabym podziękować za to, że jesteście i czytacie moje wypociny. Mam nadzieję, że moja nowa stylizacja przypadnie wam do gustu :)


  1. Bluzka/Blouse
                  atmosphere
  2. Spódnica/Skirt
             na miarę/Tailor-made
  3. Buty/Boots
                  pull&bear
  4. Naszyjnik/Necklace
                  prezent/gift
  5. Bransoletki/Bracelets
                  prezent/gift

    Podobało się ?
    Zapraszam do polubienia mnie na
    facebooku !
    Did you like it?
    Like me on facebook
    !



    xoxox,

    Patisse.

8 comments:

  1. Super stylizacja! masz potencjał. Oby tak dalej! :)

    ReplyDelete
  2. Gorgeous outfit!

    xx

    http://confettifashionblog.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  3. fantastycznie ! :D

    ReplyDelete
  4. świetna stylizacja, bardzo klimatyczna :)

    ReplyDelete
  5. mega <3
    xoxo
    sooscanadalous.blogspot.com + obserwuje :)

    ReplyDelete
  6. przepiękna spódnica!:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się zestawienie kolorów i dodatków no i oczywiście ta kobaltowa spódnica :)

    ReplyDelete

Thanks xoxo