Summer trips

A ja to bym chciała podróżować po świecie...
Tyle ciekawych miejsc do zobaczenia, tyle kultur do poznania, tyle zabytków do zobaczenia, tyle plaż do odwiedzenia, tyle różnych stylów mody do zobaczenia na ulicach, tyle imprez do przeżycia, tyle nieznanego jedzenia do zjedzenia, tyle ciekawych ludzi do poznania...eh tyle przeżyć do przeżycia. No, ale chyba muszę jeszcze z tym trochę poczekać. Jak na razie pozostają jakieś tam marzenia, a dzięki nim pojawiają się INSPIRACJE !
Mam dziś dla was zestaw, który jest trochę w stylu " Ani z Zielonego Wzgórza". Zwiewny i wygodny na bardzo gorące dni i...oczywiście na podróże :)


Walizka jest moją jak na razie najlepszą zdobyczą tego roku według mnie. Jest cudowna, duża, prawie w ogóle nie zniszczona (kilka zadrapań). Nawet się nie zastanawiałam przy zakupie, musiała być moja !
A może kebab?
Wiadomo podróże są ciężkie i trzeba mieć wygodne buty, najlepiej sportowe. No, ale jak się tu nie oprzeć wysokim butom? Te buty są wyjątkowo wygodne. Uwielbiam je nosić nawet w ekstremalnych warunkach.




  1. Kapelusz/hat
                   second-hand
  2. Bluzka/Blouse
                   atmosphere
  3. Spódniczka/Skirt
                       atmosphere
  4. Buty/Boots
                       allegro 
  5. Walizka/Case
                     second-hand
  6. Biżuteria/Jewelry
                    rossman/pull&bear/

    A więc? Jak wam się podobał mój nowy zestaw? Lepszy?/
    So what do you think about it? Better?

    Udanych podróży życzy,
    Patisse. :)

20 comments:

  1. Bardzo ładny i kobiecy zestaw :)

    ReplyDelete
  2. taki dziewczęcy i wakacyjny zestaw, bardzo na czasie:)

    ReplyDelete
  3. Cudowny :) Potrafisz dobierać ciuszki, świetnie !

    ReplyDelete
  4. Mam słabość do tego typu walizek, sama bym chciała taką mieć:)

    ReplyDelete
  5. świetny zestaw w stylu vintage. a torba jest kultowa. mi również przypadła do gustu :)

    ReplyDelete
  6. No no podoba mi się bardzo ;)

    ReplyDelete
  7. swietne . ! jeszcze ta walizka ! moj klimat.. ! trafiles !:):).

    ReplyDelete
  8. *trafiłaś. :) przepraszam za blad. :D

    ReplyDelete
  9. cudowna stylizacja! :) masz ogromny talent :)

    ReplyDelete
  10. To po prostu jest piękne ; d

    ReplyDelete
  11. Cudne ; d
    Wejdź tutaj, ta dziewczyna jest niesamowita i możliwe, że Ci pomoże z reklamą bloga : http://denzee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. fajny blog, ciekawa stylizacja ;)
    dodaję do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie: joee-s.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. odważny look ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetna stylizacja C: czekam na więcej

    ReplyDelete
  15. Fajnie ;) Podoba mi się, że nam w Białymstoku wyrasta coraz więcej blogów ;)
    Będe zaglądać!
    Pozdrawiam!

    niesforny karolek (. blogspot . com)

    ReplyDelete
  16. świetny, klimatyczny blog :), pozdrawiam ! +zapraszam http://www.fashionpauletta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. genialna jesteś , świetny blog , podziwiam :)

    ReplyDelete
  18. strasznie podoba mi się kapelusz :D

    ReplyDelete

Thanks xoxo