O mnie / About me

* Młoda i ambitna. Kocha modę, sztukę, muzykę, wino i kino. Uczy się w Liceum Plastycznym na profilu; tkanina artystyczna. Lubi bawić się kolorem, światłem i teksturą materiałów. Stara się tworzyć coś oryginalnego i niepowtarzalnego, lub po prostu modnego. Jest żywym dowodem na to, że nawet bez pieniędzy można wyglądać dobrze czyli...Kocha ubrania z second-handów, ale gdy zaoszczędzi trochę pieniędzy biegnie do sieciówek ! :)

*Young and ambitious. She loves fashion, art, music, wine and cinema. She attends high school of art. She likes to play with light, color and texture of materials. She tries to create something original and unique, or simply fashionable. She is a living proof that even without money, you can look good...She loves the clothes from second-hands, but when She saves some money, She goes shopping at chain stores ! :)

Comments

  1. bardzo podoba mi się styl jaki pokazałaś w tym zestawie :>

    ReplyDelete
  2. zanim przetłumaczysz coś na angielski może się go naucz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje za błyskotliwą uwagę. Może w takim razie pomożesz mi to poprawić ? :)

      Delete
  3. haha ja tam błędów nie widzę, a znam angielski całkiem dobrze. Patrycja, skąd Ty masz takich zazdrosnych i zawistnych znajomych? Bo podejrzewam, że to na pewno ktoś z fejsa. W ogóle to nie o angielski na tym blogu chodzi. Anonim chciał Cię upokorzyć, ale chyba mu nie wyszło ;p

    K2

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts