I'm a little bit country

No to lecimy z pierwszą stylizacją, którą dla was przygotowałam w stylu country.
brązowe dodatki do jasnego jeansu i koronkowej bluzki, w której jestem wręcz zakochana...

Lekka bandamka z elementami florystycznymi ładnie komponuje się z dodatkami i bluzką.

prześliczne podszycie kamizelki, również w kwiaty :)

Duża, pakowna torba.Dla mnie? Jak najbardziej tak!
zdjęcia: KUBA SZÓSTKO
Tak o to minął mi poranek.Sielanka o 6 rano skąpana we wschodzie słońca na pewnej małej wiosce :)
  1. Kamizelka/Waistcoat
                   troll
  2. Bluzka/Blouse
                    second-hand
  3. Spodnie/Pants
              
    second-hand
  4. Buty/Boots
               stradivarius
     
  5. Torba/Bag
                cropp town
  6. Naszyjnik/Necklace
                prezent/gift
  7.  Bransoletki/Bracelets
                 prezent z Turcji, prezenty/gift from Turkey,gift's
                  

Comments

  1. Fajny zestaw :))

    bluzka i buty na sprzedaż , więc jakbyś była zainteresowana daj znać :))

    ReplyDelete
  2. Dobry początek. Ciekawe stylizacje i dobrze przedstawione na stronie. Oby tak dalej ;)

    ReplyDelete
  3. Wow :) I'm impressed! :)

    ReplyDelete
  4. świetny zestaw, jestem pod wrażeniem, POWODZENIA ;)

    ReplyDelete
  5. Extra! :) Mur beton powinnaś mieć konto na Max Models jako stylistka i ja w najbliższej przyszłości powinnam z Tobą współpracować podczas sesji zdjęciowej ! :) Życzę powodzenia, oby tak dalej !

    ReplyDelete
  6. Łał! Na prawdę fajnie kombinujesz, bardzo fajne zestawienie:)

    ReplyDelete
  7. Chciałabym, żebyś mnie wystylizowała! ;) Wszystko świetnie przedstawione na zdjęciach! ;) Będziesz moją stylistką? Hehehe :D Pozdrawiam, Natalia z MaxModels. ;)

    ReplyDelete
  8. Ciekawy, swobodny styl :) Podoba mi się!

    (w tej stylizacji jedyne co mi się średnio podoba to torebka, ale reszta - jak najbardziej na tak)

    xoxo

    ReplyDelete
  9. Naajlepsz ebuty, love love, pragnę takich ;][;

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks xoxo

Popular Posts